کد خبر : 101296
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 22:36
-

ثانی: برای جامعه داوری متاسفم/ حتی اگر محرومم کنند، بازهم حرفم را می زنم/ مس باید قدردان داور باشد!

ثانی: برای جامعه داوری متاسفم/ حتی اگر محرومم کنند، بازهم حرفم را می زنم/ مس باید قدردان داور باشد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالفضل ثانی سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم، پس از شکست سنگین ۹ بر یک تیمش مقابل مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار چنین باختی را نداشتیم. در بازی‌های قبلی با اختلاف یک گل شکست خورده‌ایم اما در این بازی فقط می‌توانم بگویم برای جامعه داوری متأسف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالفضل ثانی سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم، پس از شکست سنگین ۹ بر یک تیمش مقابل مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار چنین باختی را نداشتیم. در بازی‌های قبلی با اختلاف یک گل شکست خورده‌ایم اما در این بازی فقط می‌توانم بگویم برای جامعه داوری متأسف هستم.

وی افزود: به ناظر بازی هم گفتم حتی اگر من را محروم کنند، حرفم را خواهم زد. دلیل ندارد به خاطر اینکه تیم من ته جدول است تیم داوری بازی را برای مس سونگون در بیاورد که دستشان هم درد نکند و مس سونگون هم باید از آن‌ها قدردانی کند.

ثانی در ادامه تصریح کرد: شاید ما این بازی را می‌باختیم اما قطعاً فاصله ما ۸ گل نبود. شما تعداد گل‌های خورده ما را ببینید و آن را با گل‌های خورده تیم‌های میانه جدولی مقایسه کنید. تعجب می‌کنم که ناظر بازی هم می‌گوید داوری خوب بود. فیلم بازی را نگاه کنید ۳ گل تیم حریف با خطا وارد دروازه ما شده است. ۴ هوادار هم هر چه خواستند به من گفتند. اینکه میزبانی درستی نیست. قصد توجیه باخت را ندارم اما قطعاً مشکلات داوری در این نتیجه بی‌تأثیر نبود.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم افزود: ما در ۳ بازی پاور پلی کرده و به گل رسیدیم و گل هم نخوردیم اما همان‌طور که گفتم بازیکنانم تمرکز نداشتند و توپ‌هایمان لو می‌رفت و گل‌هایی هم که دریافت کردیم، شیرازه تیم ما از هم پاشید.

وی در مورد شرایط تیمش نیز تصریح کرد: این تیم در دقیقه ۹۰ بسته شد چون قصد تیم داری نداشتند اما ۲ روز مانده به آغاز مسابقات به ما گفتند که این بازیکنان در تیم مانده‌اند و آیا مسئولیت تیم را می‌پذیریم یا خیر که ما هم گفتیم چاره‌ای نیست و بازیکنان و کادر فنی هم با قرارداد سفید امضاء برای این تیم زحمت می‌کشند.

ثانی افزود: درست است که ما در قعر جدول قرار داریم اما به بازی‌های قبلی ما توجه کنید که در دقایق پایانی بازی را واگذار کرده‌ایم. تنها ۴ بازیکن ما سابقه بازی در لیگ برتر را دارند که آن‌ها هم سابقه چندانی ندارند با این حال از همه بازیکنان تیم به خاطر تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم و این باخت را به‌پای داوری می‌نویسم. تیم ما در ۴ بازی ۹ گل خورده بود اما در این دیدار ۹ گل دریافت کرد.

وی در مورد درگیری لفظی با بازیکن تیمش نیز گفت: مشکل خاصی وجود نداشت و به خاطر ناهماهنگی در تعویض، بحث کوچکی با یکدیگر داشتیم.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسن پنجشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

داوری هیچ مشکلی نداشت. قضاوت عالی بود. تیمی که حرفی واسه گفتن نداره بهتره چیزی نگه و دنبال مغلطه کاری نباشه. تمام این حرفایی که مربی تیم زده دروغ بوده تا اتهامات رو از سرش رفع کنه

دل سوز فوتسال پنجشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

سلام آقای ثانی اجازه بدین کسی دیگر که همه تیمها بازیکن میگیرند تیم را دست کننده بدهید ببینید تیم می ماند یا خیر البته هیچ کسی نباید دخالت کند در مورد کدام بازیکن باید بازی کند تیم با نام شما و این بازیکنان اوت شود با نام شما تا آخر الامر می ماند

آقا نادر جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲:۰۰

نه عزیزم شما بودن یا نبودنت بستگی داره داش علی شریفی چقدر تایم بازی داره !!!!

امیدوارم مربی جدید که اومد با شرافت و شخصیت خودش بازی نکنه و هر کسی لیاقت داره بازی کنه

نام جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲:۵۹

آقای ثانی بدجوری بازیچه دست شریفی شده ای برادر.جونتو بردار و فرار کن تا بیشتر از این آبروت نرفته.
مرد حسابی جوری حرف می زنی انگار با یک گل اختلاف باختی.
حیثیت فوتسال قم را نابود کردید.خجالت بکشید .تیم قم در تاریخ بازیها اینقدر گل نخورده بود.
راست گفتن که کار بزرگ را به آدمهای کوچک بدهید تا سیستم را نابود کنید.