کد خبر : 101301
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 23:32
-

مصطفی نظری برای اولین بار در قرچک تشویق شد/ تداوم درخشش عالیقدر/ شعار علیه نصیرلو

مصطفی نظری برای اولین بار در قرچک تشویق شد/ تداوم درخشش عالیقدر/ شعار علیه نصیرلو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم تاسیسات دریایی در هفته دهم لیگ برتر در خانه مقاومت قرچک به پیروزی چهار بر سه دست یافت. بازی تیم های مقاومت قرچک و تاسیسات دریایی تهران در ورزشگاه هفتم تیر قرچک در حالی برگزار شد که وحید شمسایی مربی بازیکن تاسیسات به دلیل سه کارته بودن محروم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم تاسیسات دریایی در هفته دهم لیگ برتر در خانه مقاومت قرچک به پیروزی چهار بر سه دست یافت. بازی تیم های مقاومت قرچک و تاسیسات دریایی تهران در ورزشگاه هفتم تیر قرچک در حالی برگزار شد که وحید شمسایی مربی بازیکن تاسیسات به دلیل سه کارته بودن محروم بود. در ابتدا از این بازی به دلیل تداخل زمانی با بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، استقبال کمی شد ولی رفته رفته تماشاگران زیادی تا شروع نیمه دوم به ورزشگاه آمدند.
از نکات جالب این بازی تشویق مصطفی نظری برای اولین بار در این بازی بود و همچنین تشویق شدید وحید شمسایی آقای گل جهان، احمد پری آذر و رضا ناصری بود.
بازی با ۱۰دقیقه تاخیر به دلیل تجلیل از زحمات مدیر موفق قرچکی و وحید شمسایی آغاز شد.
در ابتدای بازی و روی یک غافلگیری مهدی جاوید دروازه مقاومت را باز کرد در ادامه تیم مقاومت بود که توسط محمد نجف زندی دروازه تاسیسات را گشود.

در اوایل نیمه اول بود که شجری تاسیسات دریایی را پیش انداخت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

تماشاگران اعتقاد داشتند که داور پنالتی را برای تیم مقاومت نگرفته است.
نیمه دوم مقاومت قرچک، بازی را طوفانی آغاز کرد و دو گل توسط صابر خوشنما و محمد گراوند به ثمر رساند. در ادامه تیم تاسیسات هر چه حمله می کرد به سد محکمی به نام نصیرنیا برخورد می کرد.

بازی تا ۳دقیقه مانده به پایان، با همین نتیجه دنبال می شد و تیم تاسیسات می خواست رو به بازی پاور پلی بیاورد اما در همین حین، گلی توسط عالیقدر به ثمر رسید تا شمسایی از تصمیم خود برای پنج نفره کردن، صرف نظر کند.

در اواخر بازی، تیم تاسیسات صاحب پنالتی نقطه دوم شد که توسط جاوید به گل رسید، تیم مقاومت نیز که زمانی برای جبران نداشت ۳۰ ثانیه پایانی رو به بازی پاورپلی آورد ولی نتیجه ای در بر نداشت.
در آخر بازی عده ای از تماشگران شعارهایی را علیه محمود نصیرلو داور مسابقه سر دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی پنجشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

به سر بریده امام حسین سرمونو تو شهر خودمون بریدن. آقای نصیرلو خودخواهانه سوت زد. حتی خود وحید شمسایی هم قبول داشت داوری به نفع اونا بوده. چرا براحتی حق تیمهایی مثل مقاومت رو میخورن.

هوادار فوتسال پنجشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

آقای نصیرلو خدا ازت نگذره

نام ... جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۱۰

سلطان عالیقدر موفق باشی

هوادارمقاومت جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

دم تک تک بچه های تیممون گرم که جلوی تیم خوبی مثل تاسیسات اینقدر عالی بازی کردن و تا ثانیه های آخر هم جلو بودن. اما نشد که بشه. تیم تاسیسات خیلی خوبه.

هوادار فوتسال جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

من اهل تهرانم و فاصلم تا قرچک حدود ۱ ساعت.دیروز برای اولین بار به عشق فوتسال و دربی تهران رفتم قرچک و بازی رو دیدم. تا الان فوتسال به این قشنگی ندیده بودم. قرچکیها با اینکه بازیکن نامی ندارند عالی بودند و جلوی تاسیسات پرمهره فوق العاده بودن و تساوی کمترین حق اونابود.

سالهای گذشته حاشیه هایی ک میزاشتین خیلی بهتر بود.یعنی منظورم حاشیه های قرچکه چون من یه دختره قرچکی ام…خیلی حاشیه هارو مختصر مینویسید…لطفا مثل پیارسال و سالهای قبل منصوری باشید…با تشکر از سایت خوبتون

هوادار قرچکی جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

لطفا حاشیه نگاری بهتر شود

نام ... جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

چرا برای همه ی بازیهای تاسیسات نصیرلو وعرض پیماهستند به این لابی نمیگن ؟؟؟!!!!

فوتسالی شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

نصیرلو متاسفیم با این داوری که کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط ادعا و دیگر هیچ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟