کد خبر : 109169
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 17:23
-

خبیری:هم قسم شده بودیم از شخصیت تیمی خود دفاع کنیم/ می توانستیم با نتیجه بهتری گیتی پسند را ببریم

خبیری:هم قسم شده بودیم از شخصیت تیمی خود دفاع کنیم/ می توانستیم با نتیجه بهتری گیتی پسند را ببریم
سرمربي تيم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: در اين بازي هم‌قسم شده بوديم كه شخصيت تيمي خود را اثبات كنيم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در خصوص کسب سه امتیاز بازی با گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: تیم گیتی‌پسند در چند سال اخیر هزینه‌های زیادی برای فوتسال انجام داده‌ و همیشه برای قهرمانی، تیم خود را مهیای حضور در لیگ برتر می‌کند.می‌دانستیم بازی سختی را با تیم گیتی‌پسند خواهیم‌داشت، زیرا این تیم با توجه به شرایط و موقعیتی که در جدول رده‌بندی داشت به دنبال کسب سه امتیاز این بازی بود.
خبیری تصریح کرد: در طول هفته تمرینات منظمی را برگزار کرده بودیم و برای کسب پیروزی برنامه‌ریزی خوبی را انجام داده‌بودیم تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیم.
سرمربی تیم فرش‌آرا عنوان کرد: بعد از شکستی که مقابل مس‌سونگون داشتیم برای این بازی تمام بازیکنان هم‌قسم شده بودند که عملکرد بی‌نقصی را از خود به نمایش بگذارند و از شخصیت تیمی خود دفاع کنیم.
وی تصریح کرد: برای این پیروزی سختی‌های زیادی را تحمل کردیم، قطعا اگر می‌توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم، می‌توانستیم با نتیجه بهتری بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم گیتی‌پسند را به خوبی آنالیز کرده بودیم و برای تک تک لحظات بازی این تیم برنامه‌ریزی کرده بودیم، این برد شیرین را به تمام تماشاگران فرش‌آرا تقدیم می‌کنم که در این فصل کنار تیم ما بودند.
خبیری در خصوص گرفتن شانس قهرمانی از تیم گیتی‌پسند گفت: دنبال این موضوع نبودیم که گیتی‌پسند را از قهرمانی دور کنیم، بلکه به دنبال اثبات شخصیت تیمی خود بودیم و خوشحال هستم که در این بازی که از حساسیت بالایی برخوردار بود توانستیم سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.
خبیری در خصوص تمرکز بالای تیمش در ثانیه‌های پایانی بازی عنوان کرد: می‌دانستیم اگر تیم گیتی‌پسند نتیجه بازی را واگذار کند از سیستم پاورپلی استفاده خواهدکرد، خوشبختانه با تمریناتی که در طول هفته انجام داده بودیم بر روی این سیستم کار کرده بودیم، در اثر یک غافلگیری از تیم گیتی‌پسند گل خوردیم، قطعا اگر بازی بازهم ادامه داشت گلی را دریافت نمی‌کردیم، زیرا بازیکنان آماده‌ای را برای دفاع در سیستم پاورپلی برای این بازی مهیا کرده بودیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

استاد خبیری هرکاری کردی دستتون درد نکنه این برد شما نه تنها هدیه به مردم مشهد بود بلکه هدیه ای نیز به فوتسالیهای اصیل اصفهان بود که هرچند از نتایج چسبیده ها به فوتسال اصفهان ناراحت بودیم ولی خوشحال شدند

فوتسالي یکشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

میگم یه وقت بد نباشه از مس ۶ تا میخوری بعدش میای جلو تیمای دیگه بهترین بازیارو میکنین فضای فوتسال مشهد أمثال تو اون تقوی کثیفش کردین

نام ... یکشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

اقا ما را یاد زمانی که اقای بی غم با گیتی بود و نتیجه بازی با مشهد ناگهان عوض شد انداختی