کد خبر : 118673
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 15:17
-

مس فوتسال ایران را رکورددار می کند؟

مس فوتسال ایران را رکورددار می کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نهمین دوره جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) در شهر جاوای اندونزی آغاز شد و مس سونگون ورزقان به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت. مسی‌ها که در طول سالیان اخیر همواره جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بودند و حتی یک دوره فقط ۲۰

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نهمین دوره جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) در شهر جاوای اندونزی آغاز شد و مس سونگون ورزقان به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

مسی‌ها که در طول سالیان اخیر همواره جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بودند و حتی یک دوره فقط ۲۰ ثانیه تا قهرمانی فاصله داشتند، در فصل گذشته به آرزوی دیرینه خود دست یافته و برای اولین بار فاتح این رقابت‌ها شدند.

این تیم نارنجی‌پوش درحالی قهرمان لیگ برتر فوتسال شد که تمامی ترین‌ها را به خود اختصاص داد و این قهرمانی بدون حرف و حدیث و با افتدار کامل به دست آمد و حالا به عنوان دومین نماینده استان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور می‌یابد.

با وجود اینکه شاگردان حمید بی‌غم برای نخستین بار در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنند اما وجود ستارگان فوتسال ایران و جهان در ترکیب این تیم باعث شده است تا آنها در زمره بخت‌های مسلم قهرمانی قرار بگیرند.

علیرضا صمیمی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتسال که در سال ۲۰۱۷ به انتخاب سایت “فوتسال پلنت” ششمین گلر برتر فوتسال جهان شناخته شد و دستکش طلای سال فوتسال کشور را نیز تصاحب کرد، مطمئن برای مسی‌هاست.

همچنین علی‌اصغر حسن‌زاده مرد سال فوتسال آسیا و حسین طیبی یکی از بهترین بازیکنان فوتسال جهان و آقای گل جام ملت‌های ۲۰۱۷ آسیا به عنوان یار کمکی برای لاله‌های نارنجی در این مسابقات بازی خواهند کرد.

از طرفی حضور نفراتی چون فرهاد فخیم، ابوالقاسم عروجی، حمید احمدی و علیرضا عسگری در ترکیب مس که سابقه حضور در این مسابقات را دارند، باعث شده است تا از تیم به ظاهر بی‌تجربه، تیمی کاملا باتجربه ساخته شود.
لاله‌های نارنجی فوتسال آذربایجان در گروه چهارم این مسابقات با تیم‌های بانک بیروت لبنان، سیپار تاجیکستان و ای جی ام کا (AGMK) ازبکستان هم گروه هستند که در نخستین گام فردا از ساعت ۱۱:۳۰ مقابل تیم تاجیکستانی صف‌آرایی خواهند کرد.

با توجه به تیم‌های حاضر در این گروه به نظر می‌رسد تیم لبنانی که مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته فوتسال کشورمان و همچنین پاتریک ویرا لوز ملقب به «بلو»، یار برزیلی سابق مس را به خدمت گرفته است، رقیب جدی نماینده کشورمان خواهد بود.
حالا باید دید که آیا مس سونگون در نخستین حضورش در جام باشگاه‌های آسیا به ناکامی نمایندگان ایران در این مسابقات پس از ۳ سال خاتمه داده و از اعتبار فوتسال کشورمان دفاع خواهد کرد یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.