کد خبر : 118691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 18:11
-

پیروزی پرگل ناگویا/توقف یاران بهادری و توکلی

پیروزی پرگل ناگویا/توقف یاران بهادری و توکلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز اول مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا اندونزی با انجام دو بازی دیگر به پایان رسید. در یکی از این بازی‌ها که از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد تیم ناگویا اوشن ژاپن، قهرمان سه دوره این رقابت‌ها و یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی برابر دالیان چین قرار گرفت و توانست با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز اول مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا اندونزی با انجام دو بازی دیگر به پایان رسید.

در یکی از این بازی‌ها که از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد تیم ناگویا اوشن ژاپن، قهرمان سه دوره این رقابت‌ها و یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی برابر دالیان چین قرار گرفت و توانست با نتیجه ۶ بر یک به برتری برسد. صبح امروز (چهارشنبه) نیز در دیگر دیدار این گروه تیم واموس اندونزی با حساب ۸ بر یک ویکتوریای میانمار را از پیش رو برداشت. به این ترتیب واموس و ناگویا با ۳ امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم گروه A قرار گرفتند.

همچنین در دیگر بازی بعد از ظهر تیم‌های الظفره امارات و نفت الوسط عراق که قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو بازیکن ایرانی را در ترکیب خود دارد مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. از همین گروه، صبح امروز تیم تای سون نام ویتنام با نتیجه ۱۰ بر یک جیونجیو کره جنوبی را گلباران کرد. با این حساب تیم  تای سون نام ویتنام در صدر این گروه قرار گرفت.

مس سونگون، نماینده ایران فردا (پنج‌شنبه) در اولین دیدار خود از ساعت ۱۱:۳۰ برابر سیپر تاجیکستان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.