کد خبر : 119435
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 15:37
-

بهبهانی پور:امیدوارم عملکرد داورهایمان بهتر شود/از بازیکنانم راضی ام

بهبهانی پور:امیدوارم عملکرد داورهایمان بهتر شود/از بازیکنانم راضی ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خدیجه پور بهبهانی سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در مورد شکست تیمش از سپیدرود تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: هر دو تیم بازی  زیبایی را به نمایش گذاشتند. دو هفته است تمرین‌های پرفشار تیمی مان را شروع کرده‌ایم. مشکلات زیادی داشتیم اما  توانستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خدیجه پور بهبهانی سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در مورد شکست تیمش از سپیدرود تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: هر دو تیم بازی  زیبایی را به نمایش گذاشتند. دو هفته است تمرین‌های پرفشار تیمی مان را شروع کرده‌ایم. مشکلات زیادی داشتیم اما  توانستیم در این مدت تیم‌مان را منسجم کنیم.

او در ادامه‌ افزود: از  عملکرد بازیکنانم در نیمه اول راضی بودم و انسجام دفاعی شان  در نیمه دوم فوق‌العاده‌ بود. امیدوارم در هفته های آتی این روند بهتر شود چون قرار است بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، اظهار کرد: چون مسابقه‌های لیگ برتر را داریم امید است که عملکرد داورهایمان بهتر شود تا روی نتیجه‌ بازی کمتر اثر بگذارد.

او در پاسخ به این سوال که اگر عملکرد دفاعی‌تان در نیمه دوم بهتر بود  چگونه چهار گل دریاعت کردید گفت: در دو صحنه داور خطایی که بر روی  بازیکنانمان انجام شد را اعمال نکرد که منجر به گل زودرس شد. اما با توجه به این که در نیمه اول  دو تیم محتاط عمل می کنند ما هم محتاط عمل کردیم و خواستیم  در میانه زمین پرس انجام دهیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم فشار را بالاتر ببریم که توانستیم عمق دفاع حریفمان را تا حدودی باز کنیم.

بهبهانی در پایان، بیان‌ کرد: ما با توجه به دو هفته تمرین پرفشار این عملکرد را داریم. ان‌شاء‌الله هفته‌های آتی بهتر از  این می شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.