کد خبر : 119664
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 9:47
-

مس به دنبال طلا

مس به دنبال طلا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا امروز در آخرین گام از این مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی وارد میدان می شود.شاگردان حمید بی غم که با شکست نماینده های تاجیکستان، ازبکستان، لبنان،قرقیزستان و عراق راهی بازی فینال شدند به مصاف تیم نه چندان قدرتمند اما پدیده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا امروز در آخرین گام از این مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی وارد میدان می شود.شاگردان حمید بی غم که با شکست نماینده های تاجیکستان، ازبکستان، لبنان،قرقیزستان و عراق راهی بازی فینال شدند به مصاف تیم نه چندان قدرتمند اما پدیده و سختکوش تای سون نام ویتنام می روند.تیمی که با جمعی از بازیکنان خارجی و ویتنامی شگفتی ساز این دوره از مسابقات بوده است.

حریفی دونده مقابل مس

تای سون نام ویتنام در مرحله گروهی در گروه دوم بازی ها قرار داشت که با یک شکست ۴ بر۳ مقابل نفت الوسط عراق و دو پیروزی مقابل نمایندگان کره جنوبی و امارات به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.این تیم در یکچهارم نهایی دست به کار بزرگی زد و تیم ناگویا ژاپن را با نتیجه ۳ بر۲ شکست داد تا در نیمه نهای حریف بانک بیروت لبنان شود.ماراتن این تیم با لبنانی هم در نهایت به سود تیم ویتنام به پایان رسید تا این تیم حریف مس سونگون در بازی فینال شود.برای اولین بار در تاریخ مسابقات فوتسال آسیایی است که تیمی از ویتنام به بازی فینال راه پیدا می کند.تای سون نام در دوره پیشین بازی ها حسین طیبی ستاره کنونی مس را به عنوان یار کمکی در اختیار داشت که به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کرد.این تیم که دو مقام سومی درکارنامه خود دارد در لیست ۱۴ نفره اش از ۵ بازیکن جدید و ۲ بازیکن خارجی سود می برد که همه این نفرات تنها در جام باشگا های آسیا این تیم را همراهی می کنند.حریف مس تیمی دونده و خستگی ناپذیر است و همین عامل باعث شده تا مسی ها برای تقسیم توان خود در جریان بازی با این تیم برنامه داشته باشند.

جنگ اقای گلی بین دو ایرانی

رقابت بر سر آقای گلی این مسابقات بین مهدی جاوید بازیکن ایرانی تیم بانک بیروت لبنان با حسین طیبی بازیکن مس سونگون است.هم اکنون جاوید با ۹ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد. پس از او سوفاووت تایلندی با ۸ گل زده قرار دارد که با توجه به حذف تیمش شانسی برای تصاحب این عنوان ندارد و حسین طیبی با  ۷ گل زده در رده سوم است تا رقابت اصلی بین دو بازیکن ایرانی باشد.

بی غم:به توانایی بازیکنانم امید دارم

حمید بی غم سرمربی مس سونگون در آستانه بازی فینال گفت: تای سون نام ویتنام تیم خوبی است و فشار روی توپش زیاد است. آنها تیم حریف را پِرِس می کنند و فشار زیادی به بازیکن صاحب توپ می آورند. فینال که همیشه بازی سختی است. تیم تای سون نام پیش از این بانک بیروت و ناگویا ژاپن را برده است و دست و پا بسته نیست ولی ما هم ایران هستیم. بازیکنان ما با تمام وجود بازی می کنند.تیمی که به فینال می رسد حتما برنامه های مختلفی دارد. مهمترین فاکتور موفقیت آنها دوندگی است. بازیکنان ویتنام بسیار دونده هستند؛ حالا چه از حریف خود جلو باشند چه عقب. آنها هیچ موقع از لحاظ انگیزشی پایین نمی آیند. بازیکنان تای سون نام خوب دفاع می کنند و خوب ضد حمله می زنند. اگر بتوانیم بازی را کنترل کنیم و ضد حمله به تیم حریف ندهیم می توانیم قهرمان شویم. من نسبت به توانمندی بازیکنان خودم بسیار امید دارم. می دانم این بازیکنان توان قهرمانی را دارند.

حمله به چهارمین طلا

ایران و ژاپن با ۳ قهرمانی و تایلند با دو قهرمانی صاحب طلاهای آسیا هستند که تیم ناگویا ژاپن در این زمینه پر افتخار ترین تیم است.پیش از این فولاد ماهان،گیتی پسند و تاسیسات دریایی برنده های طلای آسیا بودند و حالا مس در آستانه اولین طلای آسیایی خود و چهارمین طلا برای ایران قرار دارد.

دوئل ایرانی ها در رده بندی

بازی رده بندی نیز بین تیم های نفت الوسط عراق با بانک بیروت لبنان دوئل بازیکنان ایرانی این دو تیم هم هست. در تیم عراقی قدرت بهادری و فرهاد توکلی نقش مهمی در حضور عراقی ها در این مرحله داشتند و بانک بیروت نیز روی کاکل مهدی جاوید تا این مرحله بالا آمده است و حالا در جدال بازنده های نیمه نهایی، هیچکدام از آنها نمی خواهند دوباره بازنده باشند.

چه کسی بهترین بازیکن می شود؟

در صورت قهرمانی نماینده ایران در این مسابقات شانس اینکه بهترین بازیکن هم از ایران انتخاب شود بسیار بالاست.در این میان اینکه عنوان بهترین بازیکن به چه کسی برسد شانس بازیکنی که در بازی فینال بدرخشد زیاد است.در بازی اول مس حسین طیبی، در بازی دوم ابوالقاسم عروجی، در بازی سوم فرهاد فخیم،در بازی چهارم علیرضا عسگری و در بازی پنجم اصغر حسن زاده بهترین بازیکن میدان شدند که نشان می دهد همه این بازیکنان از شانس برابری برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن برخوردارند و به نظر می رسد هر کدام از آنها بتوانند در بازی فینال ستاره تیمشان باشند شانس اینکه جایزه بهترین بازیکن را مال خود کنند زیاد است.

برنامه بازی رده بندی و فینال

رده‌بندی: بانک بیروت لبنان-نفت الوسط عراق (ساعت ۱۲/۳۰)

فینال: مس سونگون ایران- تای سون نام ویتنام (ساعت ۱۵/۳۰)

 

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.