کد خبر : 119799
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 9:55
-

اعتراف سرمربی تای‌سون‌نام: ایران پادشاه فوتسال آسیا است

اعتراف سرمربی تای‌سون‌نام: ایران پادشاه فوتسال آسیا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون ایران روز گذشته در فینال جام باشگاه های آسیا برابر تیم تای سون نام ویتنام با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و به عنوان قهرمانی رسید. میگوئل رودریگو سرمربی تای سون نام در پایان این مسابقه گفت: ما تا آخرین لحظه جنگیدیم. می دانستیم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون ایران روز گذشته در فینال جام باشگاه های آسیا برابر تیم تای سون نام ویتنام با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و به عنوان قهرمانی رسید.

میگوئل رودریگو سرمربی تای سون نام در پایان این مسابقه گفت: ما تا آخرین لحظه جنگیدیم. می دانستیم که آنها قوی تر و پادشاه فوتسال آسیا هستند اما مقابل آنها ایستادیم. حریف موقعیت بیشتری نسبت به ما داشت ولی دروازه بان ما توپهای زیادی را مهار کرد و ما را در بازی نگه  داشت.

وی افزود: در نیمه دوم ما فرصتهایی برای گلزنی و پیش افتادن هم داشتیم اما دروازه بان مس هیچ گلی دریافت نکرد. آنها برتر بودند اما این مسابقه تجریه خوبی برایمان بود.

سرمربی تای سون نام همچنین از شانس خوب تیمش در این مسابقات صحبت کرد و گفت: یک مقدار از شانسی که با ما در این رقابتها بود، شگفت زده شدم! ما دوبار در آستانه حذف از بازی ها قرار گرفتیم ولی به مسابقه برگشتیم و پیروز شدیم. بازیکنانم سخت تمرین می کنند و آنها بعد از بازی با مس مثل یک برنده از زمین خارج شدند. امیدوارم بعد از جام باشگاه های آسیا یک تیم ملی جدید (ویتنام) متولد شده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.