کد خبر : 120055
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 - 14:06
-

اصغری مقدم: تا چه زمان تیم ها باید تاوان بی تجربگی داوران جوان را بدهند/ داور بازیکنان ما را عصبی کرد

اصغری مقدم: تا چه زمان تیم ها باید تاوان بی تجربگی داوران جوان را بدهند/ داور بازیکنان ما را عصبی کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: خدا را شکر همه چیز در باشگاه خوب است و کارها طبق برنامه پیش می‌رود.ما از برنامه عقب نیستیم،سن ایچ امسال  تیمی جوان  را راهی لیگ برتر کرده  و این تیم  باید رفته رفته آماده و تجربه کسب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: خدا را شکر همه چیز در باشگاه خوب است و کارها طبق برنامه پیش می‌رود.ما از برنامه عقب نیستیم،سن ایچ امسال  تیمی جوان  را راهی لیگ برتر کرده  و این تیم  باید رفته رفته آماده و تجربه کسب کند.

وی در مورد شکست ۴ بر۲ این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و حاشیه‌های این بازی گفت: بازی خوبی در اصفهان در مقابل تیم خوب و پرمهره گیتی‌پسند برگزار کردیم اما متاسفانه داور این بازی حواشی‌ برای ما رقم زد وقتی هم به داور اعتراض می‌کنیم تهدید به اخراج و کارت قرمز می‌کند. به نظر من کمیته داوران فکر می‌کند تیم سن‌ایچ تازه  لیگ برتری شده و باید برای بازی های آنها از داوران سطح پایین استفاده شود.

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت:در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هستیم اما تاکنون داورانی که برای ما انتخاب کردند، کاملا ضعیف بوده و فقط بازی این هفته عرض پیما داور خوب بین‌المللی بازی ما مقابل مقاومت قرچک  را قضاوت می‌کند. سازمان لیگ و کمیته داوران امسال یکسری داوران جوان را به لیگ برتر اضافه کردند و این موضوع کار را برای تیم‌های جوانی مثل ما سخت کرده ما باید از یک طرف تاوان بی تجربگی بازیکنان خود را بدهیم و از طرف دیگر تاوان بی تجربگی داوران جوان را،تیم سن ایچ چقدر باید از داوری آسیب ببیند؟

اصغری مقدم افزود: در بازی مقابل گیتی‌پسند توپی که روانه اوت شده و مجددا این توپ وارد زمین و گل می‌شود، به جای اینکه داور این توپ را اوت اعلام کند، گل را به ضرر ما محاسبه می‌کند. یکی دیگر از گلهایی که ما دریافت کردیم روی اشتباهات باز اوت دستی بود. در این بازی داور عصبی بود و عصبی بودن داور، بازیکنان جوان ما را نیز عصبی کرد. داور  در این بازی اصلا در حد این دیدار نبود. من معتقدم که فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید بیشتر به داوران خود بها دهند وقتی به داوران اعلام می شود که باید زمینی سفر کنید مسلما آن داور خسته است و تمرکز کافی نمی‌تواند داشته باشد و باید فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تا دور نشده  به حال آن فکری کنند.

وی در مورد بازی این هفته مقابل مقاومت قرچک گفت: ما این تیم را به خوبی آنالیز کردیم، قرچک تیمی جوان و باتعصب است، اما ما هم باید در خانه  سه امتیاز  را بگیریم و تلاش می‌کنیم با یک بازی خوب و حساب شده امتیازات لازم را رفته رفته  کسب کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰:۰۶

بس کن دیگه بابا پس کى میخواى باخت رو بگردن بگیرى؟!! همش داور و بازیکن جوان و … مقصر هستند پس تو چکاره هستى این وسط؟!!! نقش دیوار رو بازى میکنى؟؟؟

نام ... دوشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

شما داداش اصلا خودتو ناراحت نکن با این پیام ت نشون دادی چکاره هستی

تبریز سه شنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۷

ای بابا هرجا میری باید با باند بازی بیای بالا .. اون سال تبریز و حالاهم ساوه !! تیمی که با کاپیتانش بسته شه معلومه چی میشه دیگه