کد خبر : 120433
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 10:09
-

کمالی: درست نیست بگوییم به خاطر تبانی باید در فوتسال پلی آف برگزار کرد

کمالی: درست نیست بگوییم به خاطر تبانی باید در فوتسال پلی آف برگزار کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: در حال حاضر همه چیز در باشگاه خوب و روند عادی خود را طی می‌کند و من فکر می‌کنم همان تغییراتی که در اوایل فصل انجام دادیم که بیشتر فکر و تفکر خود را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: در حال حاضر همه چیز در باشگاه خوب و روند عادی خود را طی می‌کند و من فکر می‌کنم همان تغییراتی که در اوایل فصل انجام دادیم که بیشتر فکر و تفکر خود را به سمت مسائل فنی ببریم و به مسائل و حاشیه‌های دیگر فکر نکنیم یکی از عوامل موفقیت ما تا اینجا است.

وی در ادامه گفت: بازیکنان امسال ما بازیکنانی جوان، با انگیزه و بی‌حاشیه هستند و فقط برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. البته امسال ما تمرینات خود را نسبت به سال قبل افزایش دادیم و خدا هم تا اینجا به ما لطف زیاد داشته که شرمنده مردم نباشیم. خدا را شکر تا اینجا از عملکرد تیم و بازیکنان راضی هستم و امیدوارم همین روند را تا پایان لیگ داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز در پاسخ به سؤالی که آیا مشکل مالی باشگاه حل شده است یا خیر، گفت: خیر، هنوز همان مشکلات قبلی از نظر اقتصادی برای ما وجود دارد اما دیگر دوست ندارم در رابطه با این موضوع صحبت کنم و فقط تمرکز خود را روی عملکرد تیم قرار داده‌ام. درست است که تا به امروز بازیکنان ما ریالی دریافت نکرده‌اند اما مسئولان باشگاه و مسئولین ورزشی استان قول داده‌اند که این مشکل را هرچه زودتر حل کنند. البته در اینجا جا دارد که از کامکار مدیرکل سازمان ورزش جوانان استان فارس تشکر ویژه‌ای داشته باشم که وی در چند هفته قبل با حضور در باشگاه پاداشی را بابت عملکرد خوب بازیکنان به آنها پرداخت کرد.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت:‌ همچنین در مورد بازی این هفته مقابل سوهان محمد سیمای قم گفت: همیشه بازی کردن با تیم‌های قمی سخت بوده و قم یکی از قطب‌های فوتسال ایران و جوانان خوبی در این رشته دارد. به خصوص که امسال دو تیمی را که در قم بوده را به یک تیم تبدیل کردند و بازی سختی در مقابل این تیم داریم. از امروز این تیم را با کادر فنی مورد ارزیابی قرار دادیم و امیدوارم با یک بازی خوب و حساب شده سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم و به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه دهیم.

وی در پایان در مورد مرحله پلی‌آف لیگ برتر گفت: به نظر من امسال احتیاجی به مرحله پلی‌آف نبود و هیچ مشکلی در لیگ وجود نداشت. این موضوع فقط برای باشگاه‌ها مشکلات اقتصادی به وجود آورده است. شما ببینید در سال گذشته تیم ارژن در خطر سقوط بود و بازی پارسیان با شهروند ساری برای تیم ما خیلی مهم بود. اما تیم ساری مردانه و با قدرت در مقابل تیم پارسیان ظاهر شد و این بازی را انجام داد. در صورتی که بازی با پارسیان در سرنوشت این تیم اصلاً هیچ تأثیری نداشت. در این بازی نه ما تماسی با مسئولان آن باشگاه داشتیم و نه آنها با ما، پس این حرف درست نیست که بگویم به خاطر تبانی در لیگ باید مرحله پلی‌آف را برگزار کنیم. لیگ سال قبل لیگی پویا، شاداب و پاک بود و  به نظر من امسال نباید با توجه به مشکلات و شرایطی که باشگاه‌ها از نظر اقتصادی دارند نباید مرحله پلی‌آف را اجرا کنیم. جالب اینجا است حالا که مرحله پلی‌آف قرار است برگزار شود عده‌ای می‌گویند لیگ جذابی نداریم واقعاً نمی‌دانم اینها چه حرفی است. یکبار می‌گویند مرحله پلی‌آف نیاز است و باردیگر می‌گویند مرحله پلی‌آف از جذابیت لیگ کاسته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.