کد خبر : 120457
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 16:34
-

پرهیزگار: نیازمند بازی تدارکاتی هستیم/ بهترین تیم های دنیا در گروه ایران قرار دارند

پرهیزگار: نیازمند بازی تدارکاتی هستیم/ بهترین تیم های دنیا در گروه ایران قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم ملی فوتسال المپیک جوانان گفت: قرعه بسیار سختی برایمان رقم خورد. بهترین تیم های دنیا در گروه ایران قرار داشته و بازیهای سختی را پیش رو داریم. هر بازی برایمان حکم فینال را دارد و باید بهترین عملکرد را از خود به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم ملی فوتسال المپیک جوانان گفت: قرعه بسیار سختی برایمان رقم خورد. بهترین تیم های دنیا در گروه ایران قرار داشته و بازیهای سختی را پیش رو داریم. هر بازی برایمان حکم فینال را دارد و باید بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.
وی در ادامه بیان کرد: ایران در کنار دیگر تیم ها، بهترین است و با یک نمایش عالی هدفمان این خواهد بود تا یکی از سکوهای بازیهای المپیک آرژانتین را به خود اختصاص دهیم.
سرپرست تیم ملی فوتسال المپیک جوانان در ادامه در خصوص بازیهای تدارکاتی برای ملی پوشان در یک ماه باقیمانده تا شروع مسابقات گفت: بازی برون مرزی فعلا قطعی نشده و در حال رایزنی با چند کشور هستیم. رایزنی های اولیه با تیم ترکمنستان هم صورت گرفته اما فعلا وضعیت این تیم مشخص نیست. در صدد آن هستیم تا با بازیهای دوستانه داخلی و یا خارجی شرایط را برای بازیکنان مهیا کرده تا بتوانیم نمایش خوبی در آرژانتین داشته باشیم.
وی گفت: اگر بازیهای دوستانه خارجی مهیا نشود فکر می کنم برگزاری بازی های دوستانه با تیم های لیگ برتری و یا دسته اول می تواند به آمادگی بازیکنان کمک بالایی کند. پیش از این نیز بازیکنان در تورنمنت ایتالیا با تیم های ایتالیا و اسلونی و در ایران با تیم اکراین بازی دوستانه انجام داده اند اما همانطور که می دانید هر چقدر بازیهای دوستانه بیشتر باشد، ملی پوشان تجربه بیشتری کسب خواهند کرد.
سرپرست تیم ملی فوتسال المپیک جوانان در پایان گفت:  اردوی بعد یاین تیم از ۱۲ شهریورماه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد و تا زمان اعزام نیز ۳ مرحله اردوی تدارکاتی دیگر انجام خواهیم دارد. ضمن اینکه تیم ملی فوتسال هم اکنون در شرایط خوبی به سر می برد و فقط نیازمند بازی تداکاتی بین المللی هستیم که امیدوارم این امر محقق شود تا تیم آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.