کد خبر : 120442
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 10:35
-

پیشنهادات خوب دلاری،ستاره های ایران را وسوسه کرد/ ملی پوشان فوتسال در راه چین

پیشنهادات خوب دلاری،ستاره های ایران را وسوسه کرد/ ملی پوشان فوتسال در راه چین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همزمان با بد شدن اوضاع مالی فوتسال و کاهش رقم قراردادها، افزایش قیمت دلار باعث شده تا چهره های شاخص فوتسالی راهی تیم های خارجی شده و رقم های قرارداد خوبی را بگیرند.در جام باشگاه های آسیا شاهد درخشش بازیکنان ایرانی در تیم های مختلف بودیم و همین عامل نگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همزمان با بد شدن اوضاع مالی فوتسال و کاهش رقم قراردادها، افزایش قیمت دلار باعث شده تا چهره های شاخص فوتسالی راهی تیم های خارجی شده و رقم های قرارداد خوبی را بگیرند.در جام باشگاه های آسیا شاهد درخشش بازیکنان ایرانی در تیم های مختلف بودیم و همین عامل نگاه ها به سمت بازیکنان ایرانی را بیشتر کرده است.در این میان به نظر می رسد لیگ چین و پیشنهاداتی که به ملی پوشان ایرانی داده باعث شده تا احتمالا شاهد حضور چند چهره شاخص فوتسال در چین باشیم و حتی آنها لیگ چین را به پیشنهادات اسپانیا و لالیگا ترجیح بدهند.

حسن زاده با رقم میلیاردی در چین

اصغر حسن زاده کایپتان تیم ملی که پس از جدایی از گیتی پسند به تیم جدید نرفته در جام باشگاه های آسیا یار کمکی مس سونگون بود و به قهرمانی این تیم کمک کرد.حسن زاده با پایان این رقابتها قراردادش هم به اتمام رسیده و شنیده می شود مقصد بعدی او لیگ چین است.گویا رقم پیشنهادی تیم چینی به حسن زاده به اندازه ای زیاد است که او را به بازی در این لیگ نه چندان مطرح ترغیب کرده است.بر اساس شنیده ها حسن زاده با رقمی بیش از یک میلیارد تومان راهی لیگ چین می شود تا در یکی از تیم های این کشور بازی کند.

توکلی در دو راهی لالیگا یا چین

فرهاد توکلی ستاره سالهای اخیر فوتسال که در لیگ ایران در تیم حفاری توپ می زد از چنی پیش به نفت الوسط عراق پیوست و در جام باشگاه های آسیا هم حاضر بود اما در شرایطی که انتظار می رفت او پس از بازی های آسایی به تیم حفاری برگردد با دو پیشنهاد خوب از اسپانیا و چین روبرو شده که پیشنهاد تیم آسیایی از نظر رقم قابل توجه تر است تا توکلی را در دوراهی قرار دهد. توکلی که از باشگاه چین‌دائو چین پیشنهاد دریافت کرده درباره تصمیم خود برای انتخاب تیم جدیدش گفت: ترجیح خودم بازی در لالیگاست. البته پیشنهاد باشگاه چینی بیشتر از گراناداست ولی تفاوت زیادی هم بین مبلغ دو باشگاه وجود ندارد. مذاکرات شفاهی با این باشگاه داشتم و قرار است به صورت مکتوب آن را برایم ارسال کنند تا اگر تمام مواردی که خواسته بودم، مورد موافقت قرار گیرد با گرانادا قرارداد ببندم. هرچند با تیم چین‌دائو نیز توافق کرده‌ام اما ترجیحم بازی در لالیگاست.

بهادری هم به چین می رود

قدرت بهادری بازیکن تیم فرش آرا و همبازی فرهاد توکلی در تیم نفت الوسط عراق هم با پایان جام باشگاه های آسیا پیشنهاد خوبی از اسپانیا و چین دریافت کرده و به نظر می رسد به زودی تیم جدید خود را انتخاب کند. بهادری در این خصوص می گوید: سرمربی الظفره در جام باشگاه‌های آسیا بازی‌های مرا دید و با توجه به اینکه هدایت تیم گرانادا اسپانیا را به عهده گرفته، پیشنهاد رفتن به لالیگا را داد. با این حال فکر می‌کنم چین انتخاب بهتری باشد و از همین‌رو با باشگاه شنژن توافق کرده‌ام. اما هنوز قراردادی امضا نشده و در صورتی که خواسته‌هایم در قرارداد بیاید، به صورت رسمی و از آبان امسال به مدت یازده ماه در لیگ چین بازی خواهم کرد.

فرهاد فخیم در اندونزی یا چین

فرهاد فخیم ستاره مس در جام باشگاه های آسیا نیز با وجود اینکه سالهاست در تیم های تبریزی بازی می کند احتمالا راهی یکی از دو لیگ اندونزی یا چین می شود. او از تیم واموس که پیش از این چند ماهی در آن توپ زده بود پیشنهاد دارد و شاید همبازی مصطفی نظری در این تیم شود با این حال پیشنهادی که از چین به او رسیده بهتر است و چه بسا فخیم نیز راهی لیگ چین شود.

اسماعیل پور تنها نیست

احمد اسماعیل پور اولین بازیکنی بود که چند ماه پیش به چین رفت و پیراهن تیم چین دائو را به تن کرد. او حالا با حضور چند بازیکن ایرانی دیگر در این کشور تنها نخواهد بود و شاهد رقابت ایرانی ها در لیگ این کشور خواهیم بود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.