کد خبر : 120478
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 10:00
-

شمسایی:یک نفر همه کاره فوتسال ایران شده است/او می تواند کارگردان موفقی شود/برای مس هتلی رزرو کردند که خود اندونزیایی ها هم از آن استفاده نمی کنند

شمسایی:یک نفر همه کاره فوتسال ایران شده است/او می تواند کارگردان موفقی شود/برای مس هتلی رزرو کردند که خود اندونزیایی ها هم از آن استفاده نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد انتخابات پیش روی هیأت رئیسه کمیته فوتسال گفت: هیأت رئیسه کمیته فوتسال تاکنون فعالیت‌های زیادی داشته که می‌توان هم جنبه مثبت آن و هم جنبه منفی آن را در نظر بگیریم .نجاریان، منصوری و نجفی افرادی هستند که سالیان سال برای فوتسال زحمات فراوانی کشیده‌اند. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد انتخابات پیش روی هیأت رئیسه کمیته فوتسال گفت: هیأت رئیسه کمیته فوتسال تاکنون فعالیت‌های زیادی داشته که می‌توان هم جنبه مثبت آن و هم جنبه منفی آن را در نظر بگیریم .نجاریان، منصوری و نجفی افرادی هستند که سالیان سال برای فوتسال زحمات فراوانی کشیده‌اند.

وی در ادامه گفت: به نظر من اگر هیأت رئیسه این کمیته تغییر پیدا کرد هیأت رئیسه جدید به طورکلی باید دیدگاه خود را عوض کنند. فوتسال ایران از نظر وضعیت نیروی انسانی در جایگاه خوبی قرار دارد و اکثر آنها در لیگ‌های عراق، تاجیکستان، اندونزی و… حضور دارند و این نشان‌دهنده ساختار انسانی فوتسال است. اما از لحاظ ساختار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فوتسال ایران در وضعیتی نیست که بتواند قابل مقایسه با سایر کشورها باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: هیأت رئیسه کمیته فوتسال فقط نباید به تیم‌های ملی و باشگاهی بپردازند، بلکه باید همه موارد فوتسال از قبیل ساختار باشگاه‌ها، حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها و از همه مهم‌تر جذب اسپانسر و پخش مستقیم بازی‌ها را در نظر بگیرند. شما ببینید فرش آرا در مشهد و گیتی‌پسند در اصفهان، و سال گذشته تأسیسات در تهران  و…. همه این باشگاهها به دنبال پخش مستقیم بازی‌های خود بودند اما در حال حاضر خبری از پخش مستقیم بازی‌ها نیست چه بر سر فوتسال آمده که در حال درجا زدن هستیم.ناسلامتی ما سوم دنیا و قهرمان آسیاییم. اگر صد نفر در این رشته فعالیت می‌کنند، وضع قرارداد ۱۰ نفر خوب و بقیه بد است و این نشان‌دهنده نابودی فوتسال است نه پیشرفت آن.

وی افزود: در صورت تغییر در هیأت رئیسه افراد جدید باید نظر و دیدگاه خود را عوض و در مرحله اول به دنبال جذب اسپانسر و پخش مستقیم بازی‌ها باشند. در حال حاضر یک نفر در فوتسال ایران همه‌کاره است آن را از در بیرون می‌کنند و از پنجره وارد می‌شود و هرکاری که دوست دارد انجام می‌دهد و هیچ کسی هم پاسخگو نیست.این فرد مترجم تیم‌ها و تصمیم‌گیرنده فوتسال در ایران است و در همه جا نقش بازی می‌کند. معتقدم اگر وی کارگردان شده بود می‌توانست کارگردان موفقی باشد. همین فرد به عنوان مترجم به مسابقات  جام باشگاه‌های آسیا اعزام شده بود و برای تیم مس نماینده ایران در این مسابقات هتلی رزرو کرده بود که خود تیم‌های اندونزی از آن هتل استفاده نمی‌کنند. واقعاً متأسفم برای فوتسال که چنین افرادی بر منصب آن هستند. امثال این افراد در حال نابود کردن فوتسال‌اند.

شمسایی در پایان گفت: من فکر می‌کنم اشتباه کردم که در دوران بازیکنی و یا مربیگری‌ام چرا علاوه بر فوتسال به کلاس زبان‌های خارجه بین المللی نرفتم. البته زبان بلدم به اندازه خودم که گلیمم را از آب بکشم. منظورم این است که اگر زبان را به صورت بین‌المللی یاد گرفته بودم می‌توانستم به عنوان مترجم در کنار بازیکنان ایران در تلویزیون نشان داده شوم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريز چهارشنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

شمسایی خیلى تلاش کردى تیم رو بریزى بهم قهرمان نشه ولى قهرمان شد حالا دیگه ترسیدى بیایی تبریز جاى بى غم حالا دارى از ناراحتى به همه گیر میدى؟!! به تو چه ربطى داره مس چه هتلى رفته؟! تو چکاره هستى چرا خودت رو نخود هر آشى میکنى؟! اینا چوب خداست تازه اولش هست !!!!