کد خبر : 123089
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1397 - 12:21
-

زلزله در فوتسال قم/ ۷ بازیکن اخراج شدند!

زلزله در فوتسال قم/ ۷ بازیکن اخراج شدند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، استارت دیدارهای هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در حالی زده می‌شود که نماینده قم در یک دیدار حساس خارج از خانه باید با تیم انتهای جدولی پارسیان شهر قدس دیدار کند، اما ظاهرا حواشی این تیم تمام شدنی نیست. سوهان محمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، استارت دیدارهای هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در حالی زده می‌شود که نماینده قم در یک دیدار حساس خارج از خانه باید با تیم انتهای جدولی پارسیان شهر قدس دیدار کند، اما ظاهرا حواشی این تیم تمام شدنی نیست.

سوهان محمد سیما قم که در میانه جدول رده‌بندی قرار گرفته در چند روز گذشته دست به گریبان برخی حواشی و اتفاقات در اردوی خود شده، به طوری که هر روز یک خبر حاشیه‌ای از این تیم منتشر می‌شود و علاقمندان به فوتسال را نسبت به آینده این تیم نگران می‌کند.

غیبت ۷ بازیکن در آخرین تمرین سوهانی‌ها

اتفاق جدید در تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم این است که هفت بازیکن در آخرین تمرین این تیم شرکت نکردند اتفاقی که ظاهرا بدون هماهنگی با مدیریت و کادر فنی بوده و این بازیکنان که همگی کارمند یکی از ارگان‌ها در استان قم هستند به دلیل این بی‌انضباطی با تصمیم مسوولان تیم تا اطلاع بعدی از همراهی نماینده قم در بازی‌های لیگ برتر فوتسال محروم شدند.

دخالت‌های بی مورد یکی از مدیران 

رئیس هیات مدیره تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با تایید این خبر تصریح کرد: دخالت‌های بی مورد یکی از مدیران ارگان دولتی شروع کننده این اتفاقات بود و کاملا به بازیکنانی که در این اداره شاغل هستند حق می‌دهم، اما یک بار دیگر چنانچه بخواهند به تمرینات بازگردند این باشگاه است که راجع به آنها تصمیم می‌گیرد.

عابدی: کمبود بازیکن داریم

مدیر رسانه تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کمبود بازیکن در این تیم برای مصاف هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم فوتسال پارسیان شهر قدس خبر داد و گفت: اوضاع تیم در حال حاضر خوب نیست.

محمدجعفر عابدی تاکید کرد: تیم سوهان محمد سیما به سه امتیاز دیدار حساس هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر پارسیان شهر قدس نیاز مبرم دارد اما اتفاقی که در اردوی تیم رخ داده مشکلات را به وجود آورده که خیلی سریع باید جلوی تکرار آن را گرفت.

وی با بیان اینکه نماینده قم در حال حاضر از ۱۲ بازی قبل ۱۹ امتیاز اندوخته و برای ارتقاء جایگاه خود در جدول به دنبال بهترین نتیجه است، تصریح کرد: تیم ما امروز هفتمین بازی خارج از خانه نیم‌فصل را در شهر قدس برابر پارسیان برگزار می‌کند ولی مشکل بزرگ تیم ما این است که برای این بازی با کمبود بازیکن مواجه هستیم و امیدواریم که این اتفاق تاثیر منفی در نتیجه‌گیری تیم نگذارد.

مدیر رسانه تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با بیان اینکه مدیریت تیم تلاش کرده تا مشکلات این تیم رفع شود، بیان کرد: بخشی از بازیکنان در این بازی در کنار تیم نیستند و علت هم این است که آنها شاغل هستند و در یک مجموعه مشغول به کار هستند و محل کار آنها اجازه خروج به بازیکنان را نداده است.

جدایی تعدادی از بازیکنان سوهان در نیم‌فصل

وی تصریح کرد: در این زمینه مشکلاتی وجود دارد اما باشگاه قطعا برخوردی حرفه‌ای با این قضیه خواهد داشت، ضمن اینکه تغییراتی در نیم‌فصل در جمع بازیکنان تیم خواهیم داشت که بر اساس آن چند بازیکن جدید اضافه شده و تعدادی از نفرات فعلی تیم را ترک می‌کنند.

عابدی با بیان اینکه نماینده قم در حال حاضر تیم رده هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتری فوتسال ایران است، ابراز کرد: برای دیدار با پارسیان شهر قدس کمبود بازیکن داریم اما اگر نیاز باشد با نظر کادر فنی از بازیکنان رده سنی امید برای تکمیل تیم در این بازی استفاده خواهد شد.

تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیما قم و پارسیان شهر قدس در دیداری از هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز در شهر قدس به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که تیم پارسیان هم اکنون در مکان دهم جدول جای گرفته است.

حضور ۷ بازیکن در ترکیب نماینده قم برای بازی هفته پایانی

دیدار امروز نماینده لیگ برتری فوتسال قم با تیم پارسیان شهر قدس در حالی برگزار می‌شود که حسین صبوری سرمربی سوهانی‌ها برای این مسابقه تنها نیمی از اعضای تیم را در اختیار دارد و به اجبار با حضور هفت بازیکن شامل مسعود ایازی، علیرضا وفایی، هاشم فرج‌زاده، سعید قاسمی، ناصر اطمینان، روح‌الله ایثاری و محمدحسین کوهستانی برابر میزبان خود قرار می‌گیرد تا در نیم فصل تغییراتی در این تیم صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.