کد خبر : 123527
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 15:40
-

ناظمی: به قضاوت در بازی فینال امیدوارم

ناظمی: به قضاوت در بازی فینال امیدوارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داور خانم فوتبال ایران که در رقابت های المپیک جهانی حضور دارد با توجه به قضات های خوبش در رقابت های المپیک فوتسال جوانان جهان (بانوان) حالا او یکی از شانس های حضور در فینال یا مسابقه رده بندی هم هست. گلاره ناظمی البته امسال و در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داور خانم فوتبال ایران که در رقابت های المپیک جهانی حضور دارد با توجه به قضات های خوبش در رقابت های المپیک فوتسال جوانان جهان (بانوان) حالا او یکی از شانس های حضور در فینال یا مسابقه رده بندی هم هست.

گلاره ناظمی البته امسال و در این دوره بازی افتتاحیه این مسابقات بین کامرون و دومنیکن را سوت زده اما او با قضاوت های خوبش در چهار مسابقه یکی از امیدهای اصلی قضاوت بازی های حساس پایانی هم هست.

گلاره ناظمی درباره شرایطش در رقابت ها که در آرژانتین برگزار می شود گفت:« همه چیز خداراشکر علی پیش می رود. فعلا امروز استراحت داریم و فردا و پس فردبازی های ضربدری و سپس فینال و رده بندی برگزار خواهد شد.

او در این رابطه که چقدر شانس دارد تا فینال این رقابت ها را سوت بزند گفت:« راستش اینجا همه داوران تا این لحظه خوب بودند و قضاوت های خوبی داشتند. با توجه به اینکه من بازی افتتاحیه را سوت زدم نمی دانم آیا برای فینال شانس دارم یا نه؟ اما امیدوارم.»

داور مطرح فوتبال بانوان ایران درباره قضاوت هایش و همچنین نمراتی که گرفته و میزان رضایت مسئولان گفت:« خداراشکر همه چیز برای من عالی بوده است و انشالله که از من راضی هستند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.