کد خبر : 123796
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 9:54
-

علاسوند : برای حضور در جمع چهار تیم ، بازیکن جدید جذب می کنیم

علاسوند : برای حضور در جمع چهار تیم ، بازیکن جدید جذب می کنیم
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: بازیکنان ما در هر دو نیمه بازی با مس تلاششان را کردند. مسئولیت باخت را بر عهده می‌گیرم و امیدوارم در ادامه راه عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: بازیکنان ما در هر دو نیمه بازی با مس تلاششان را کردند. مسئولیت باخت را بر عهده می‌گیرم و امیدوارم در ادامه راه عملکرد بهتری داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، کیاوش علاسوند پس از شکست چهار-صفر تیمش مقابل مس سونگون اظهار داشت: متأسفانه در هر دو نیمه بازی عملکرد خوبی نداشتیم و فکر می‌کنم تیم مس مستحق پیروزی بود ولی نباید با این اختلاف شکست می‌خوردیم.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما فکر می‌کنم مس سونگون که تیم بزرگی است، قهرمان آسیا بودن را نشان داد و از موقعیت‌هایی که درصد گل شدن آنها کم بود، به گل رسید.

سرمربی تیم ملی حفاری ادامه داد: بازیکنان ما در هر دو نیمه تلاششان را کردند. مسئولیت باخت را بر عهده می‌گیرم و امیدوارم در ادامه راه عملکرد بهتری داشته و به جایگاه اصلی‌مان برگردیم.

علاسوند در مورد بازی با دو تیم صدر جدولی در دو دیدار متوالی گفت: در دیدار با گیتی پسند که نخستین شکست خانگی ما رقم خورد، بازی سنگینی پشت سر گذاشتیم. از نظر روحی و روانی نیز تیم تحت‌فشار گرفت. مصدومیت ۴ بازیکن در طول هفته نیز اجازه نداد تمرینات خوبی انجام دهیم. می‌دانم که همه این‌ها بهانه است و خودم هم این عملکرد را قبول ندارم. باید در بازی با گیتی پسند و مس سونگون که نشان‌دهنده شخصیت تیمی است، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دادیم.

وی در مورد استفاده از سیستم ۵ نفره از دقیقه ۳۰ بازی خاطرنشان کرد: در طول بازی‌ها قبلی‌مان هم نشان دادیم که ملی حفاری تیم بزرگی است و می‌تواند به بازی برگردد اما امروز عملکرد دفاعی مس خوب بود و از طرفی روز خوب ما هم نبود. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما عملکرد خوب صمیمی هم موجب شد نتوانیم به گل برسیم.

سرمربی ملی حفاری در رابطه با نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: با توجه به جوان‌گرایی که در نیم فصل کردیم، سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده کرده و به آن‌ها میدان دهیم تا در نیم‌فصل دوم امتیازات بیشتری کسب کنیم. قصد داریم ۲-۳ بازیکن جذب کرده و به جمع ۴ تیم برتر برسیم تا خودمان را برای پلی‌آف آماده کنیم.

خبرنگار: محمد احدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

اره بازیکن جدید بگیر از خونه….تیمو اول کریمى بدبخت کرد بعد تو که …حالیت نیست نون به نرخ روز میخورى همه میدونن چه ادمى هستى

اهوازى شنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

منتظر باش که تو ۴تا بالاى جدول بیاى

نام ... دوشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

البته اگر نیم فصل دوم باشی!!!!!!