کد خبر : 127304
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 10:10
-

برخی از بازیکنان ما راننده اسنپ هستند/بازی با مقاومت شش امتیازی است

برخی از بازیکنان ما راننده اسنپ هستند/بازی با مقاومت شش امتیازی است
بازیکن تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: ما در ابتدای فصل به موقع حقوق می‌گرفتیم و نتایج خوبی هم می‌گرفتیم اما در حاضر مشکلات مالی زیادی داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: ما در ابتدای فصل به موقع حقوق می‌گرفتیم و نتایج خوبی هم می‌گرفتیم اما در حاضر مشکلات مالی زیادی داریم، برخی از بازیکنان ما راننده اسنپ هستند این با ورزش حرفه‌ای و شرایط دیگر تیم‌ها همخوانی ندارد.
سید علیرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، درباره مسابقه تیم ارژن برابر ملی حفاری اهواز، اظهار داشت: بازی دیروز بازی خوب و محکمی بود که تیم ما با توجه به شرایط‌ش در جدول محکوم به پیروزی بود و تیم ما اگر سه امتیاز بازی دیروز را نمی‌گرفت در بین تیم‌های پایین جدول قرار می‌گرفت که کاندیدای سقوط هستند.

موسوی درباره شرایط تیم ارژن گفت: تیم ما دروازه‌بان اصلی خود را به دلیل سفر به آلمان در اختیار ندارد، مرتضی کشاورز را به دلیل مصدومیت و میثم برمشوری را به دلیل محرومیت از دست داد تا روند امتیازگیری خوب تیم در ابتدای فصل از بین برود؛ اما در حال حاضر همدل‌تر شده‌ایم و با تلاش بیشتر به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستیم.

بازیکن تیم فوتسال ارژن شیراز خاطرنشان کرد: ارژن در هفته آینده برابر مقاومت البرز قرار می‌گیرد که در نیم فصل اول این تیم را شکست داده؛ اما به خاطر شرایط دو تیم در جدول این مسابقه یک بازی شش امتیازی است.

وی گفت: تیم ما پتانسیل قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول را دارد، از مسئولین استانی می‌خواهیم از تیم حمایت بیشتری بکنند، بازیکنان ما در ابتدای فصل به موقع حقوق می‌گرفتند و نتایج خوبی هم می‌گرفتیم اما در حاضر مشکلات مالی زیادی داریم، برخی از بازیکنان ما راننده اسنپ هستند یا جای دیگری کار می‌کنند، این با ورزش حرفه ای و شرایط دیگر تیم‌ها برابر نیست.

تیم فوتسال ارژن روز گذشته مقابل تیم ملی حفاری اهواز با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد. این تیم در حال حاضر در با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی ایستاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.