کد خبر : 137952
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 15:18
-

لیگ برتر زیر نظر مدیران فوتسالی

لیگ برتر زیر نظر مدیران فوتسالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسن انصاری‌فرد رئیس و آرش جابری  دبیر سازمان لیگ فوتسال و مربیان تیم ملی طبق هماهنگی‌های صورت گرفته هر هفته باحضور در مسابقات لیگ‌های فوتسال در شهرهای مختلف از نزدیک از نحوه برگزاری و بازی تیم‌ها بازدید به عمل می‌آوردند. در همین راستا ، محمدحسن انصاری‌فرد در هفته نخست لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسن انصاری‌فرد رئیس و آرش جابری  دبیر سازمان لیگ فوتسال و مربیان تیم ملی طبق هماهنگی‌های صورت گرفته هر هفته باحضور در مسابقات لیگ‌های فوتسال در شهرهای مختلف از نزدیک از نحوه برگزاری و بازی تیم‌ها بازدید به عمل می‌آوردند.

در همین راستا ، محمدحسن انصاری‌فرد در هفته نخست لیگ برتر با حضور در کرمانشاه دیدار بین تیم‌های شاهین کرمانشاه و شرکت ملی حفاری خوزستان را از نزدیک دنبال کرد.

ضمن اینکه آرش جابری بازیهای برگزار شده در هفته اول لیگ برتر در شهرهای بهبهان و اصفهان ، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی،دیدار اهورای بهبهان  و مس سونگون ، جلیل دوران در شیراز بازی ارژن و آذرخش بندر عباس ، میشل پتروس در قرچک بازی ستارگان ورامین و فرش آرا مشهد و همچنین محمد هاشم زاده در کرج مقاومت البرز و سوهان محمد سیمای قم را از نزدیک مشاهده کردند.

لازم به ذکر است ، در دیدار رده بندی فینال نونهالان کشور که امروز (شنبه) برگزار می شود نیز انصاری‌فرد و جابری در قم حضور خواهند داشت تا ضمن مشاهده این دیدار، در مراسم اهدای جوایز حضور داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.