کد خبر : 138720
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 9:35
-

خداحافظی اصغری مقدم با رنگ مس!

خداحافظی اصغری مقدم با رنگ مس!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم بازیکن سابق تیم ملی امروز کفش های فوتسال خود ر ا برای همیشه آویزان می کند. بازیکن شهسواری فوتسال ایران و سرمربی دو فصل اخیر سن ایچ ساوه، امروز در دیدار خانگی با مس سونگون قهرمان ایران و آسیا دوره بازیگری خود را به پایان می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم بازیکن سابق تیم ملی امروز کفش های فوتسال خود ر ا برای همیشه آویزان می کند.

بازیکن شهسواری فوتسال ایران و سرمربی دو فصل اخیر سن ایچ ساوه، امروز در دیدار خانگی با مس سونگون قهرمان ایران و آسیا دوره بازیگری خود را به پایان می رساند.

اصغری مقدم که سه فصل پیش به عنوان مربی -بازیکن با دبیری تبریز کار مربیگری را آغاز و پس از آن یک فصل به عنوان بازیکن با تاسیسات دبیری دنیای بازی را ادامه داد ، توانست در فصل گذشته نیز به عنوان مربی -بازیکن نتایج خوبی را با سن ایچ رقم زد و قصد دارد امروز دنیای بازی را کنار بگذارد و صرفاً به عنوان سرمربی فعالیت کند.

هواداران فوتسال اصغری مقدم را با قدرت بالای گلزنی در تیم ملی و تیم های باشگاهی چون پست اصفهان، فولاد ماهان، فیروز صفه، دبیری، تاسیسات و سن ایچ به خاطر می آورند.

در کارنامه جواد فوتسال ما ، قهرمانی سال ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ آسیا، قهرمانی جام کنفدراسیون ها با تیم ملی به چشم می خورد. وی ا در رده باشگاهی با دبیری و فولاد ماهان به قهرمانی ایران و آسی نیز دست یافته است.

اصغری مقدم در سال ۲۰۱۲ به صورت مشترک با وحید شمسایی به عنوان آقای گلی فوتسال غرب آسیا نیز دست یافته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.