کد خبر : 139167
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 تیر 1398 - 15:32
-

صانعی: مشغول پشتوانه سازی برای تمامی رده ها هستیم /با دورنمای مسابقات المپیک ۲۰۲۲ سنگال استعدادیابی می کنیم

صانعی: مشغول پشتوانه سازی برای تمامی رده ها هستیم /با دورنمای مسابقات المپیک ۲۰۲۲ سنگال استعدادیابی می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئول استعدادیابی کمیته فوتسال درباره اقدامات صورت گرفته جهت المپیاد ورزشی کشور و همچنین تیم ملی زیر ۲۰ سال به نکاتی اشاره کرد. علی صانعی درابتدا گفت: المپیاد ورزشی کشور سال گذشته به میزبانی همدان برگزار شد و طی آن ۵۳ نفر از سوی استعدادیاب ها گزینش شدند. با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئول استعدادیابی کمیته فوتسال درباره اقدامات صورت گرفته جهت المپیاد ورزشی کشور و همچنین تیم ملی زیر ۲۰ سال به نکاتی اشاره کرد.

علی صانعی درابتدا گفت: المپیاد ورزشی کشور سال گذشته به میزبانی همدان برگزار شد و طی آن ۵۳ نفر از سوی استعدادیاب ها گزینش شدند. با توجه به پیش‌رو بودن دومین المپیاد ورزشی کشور که امسال در قم برگزار می شود ، از ۵۳ بازیکن منتخب سال پیش دعوت کردیم تا با حضور در اردوی انتخابی در قالب دو گروه آنها را مورد بررسی قرار بدهیم.

وی ادامه داد: به همین منظور اردوی انتخابی را به میزبانی اراک و ساوه برگزار کردیم و حدود ۲۵ بازیکن مورد گزینش قرار گرفتند. البته با برگزاری المپیاد ورزشی در سال جاری اگر بازیکنان دیگری توانایی لازم را داشته باشند نیز به لیست بازیکنان اضافه خواهند شد تا در نهایت شناسایی خوبی از بازیکنان این رده سنی (۸۲/۱۰/۱۱) داشته باشیم و بتوانیم آنها را از طریق روند اردویی و فعالیت هایی که در باشگاه های رده نوجوانان دارند، زیر نظر بگیریم. هدف از این کار تشکیل فهرست بازیکنان و استعدادهای حائز شرایط با دورنمای شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ سنگال است.

صانعی تصریح کرد: برنامه مهم دیگری که در دستور کارمان قرار گرفته استعدادیابی از بازیهای دورهای  رفت و برگشت لیگ برتر جوانان، لیگ مناطق جوانان و لیگ دسته یک جوانان است تا در نهایت بتوانیم از این سه رویداد به انضمام بازدیدی که از مسابقات مدارس دوره متوسطه در اردبیل داریم، بازیکنان را تا ۱۰ شهریور مورد بررسی قرار بدهیم تا نفرات برای دعوت به اردوهای تیم ملی زیر ۲۰ سال مشخص شوند.

مدیرفنی استعدادیابی رده های سنی کمیته فوتسال افزود: در واقع بازیکنان منتخب از سه رویداد لیگ برتر جوانان، لیگ مناطق جوانان و لیگ دسته یک جوانان پس از مشخص شدن کادرفنی تیم ملی زیر ۲۰ سال به اردوها دعوت خواهند شد تا با پیگیری تمرینات برای مسابقات سال ۲۰۲۱ آسیا آماده شوند.

وی در پایان گفت: هدف کمیته فوتسال به دو بخش بلند مدت و میان مدت تقسیم می شود. بر این اساس گزینش بازیکنان رده سنی (۸۲/۱۰/۱۱) و آماده سازی آنها برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ به عنوان هدف بلند مدت تعیین شده است . هدف میان مدت هم برای دور بعدی مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ است. بطور کلی هدف کمیته فوتسال بررسی همه بازیکنان رده‌های سنی در سطح کشور است و این کار را به دقت به اجرا درآوردیم تا بانک اطلاعاتی خوبی بر اساس تاریخ تولد بازیکنان تنظیم کنیم. در واقع مشغول پشتوانه سازی برای مسابقات آتی تمامی رده ها هستیم و در تلاشیم که هیچ بازیکنی از رصد ما دور نماند. به همین منظور تا جایی که مقدور باشد در شهرهای میزبان مسابقات حاضر خواهم شد و در دیگر مسابقات هم از همکاران خوبم و استعدایاب‌هایی که در استان ها داریم ، استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

خدا قوت از شاندیزی و صادقی مربیان با دانش چه خبر……