کد خبر : 139137
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 تیر 1398 - 9:52
-

نجاریان:بهتر است ریاست کمیته فوتسال و سازمان لیگ برعهده یک نفر باشد/ به دلیل معضلات مالی باشگاه‌های زیادی در رده‌های پایه شرکت نمی‌کنند

نجاریان:بهتر است ریاست کمیته فوتسال و سازمان لیگ برعهده یک نفر باشد/ به دلیل معضلات مالی باشگاه‌های زیادی در رده‌های پایه شرکت نمی‌کنند

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد بحث تبانی در لیگ‌های برتر فوتسال در رده نونهالان و نوجوانان گفت: در فوتسال رده‌های پایه نونهالان و نوجوانان که باشگاه‌ها فعالیت آنچنانی ندارند همیشه مشکل داریم. به این دلیل که ما باید لیگ‌های نونهالان و نوجوانان در رده‌های پایه

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد بحث تبانی در لیگ‌های برتر فوتسال در رده نونهالان و نوجوانان گفت: در فوتسال رده‌های پایه نونهالان و نوجوانان که باشگاه‌ها فعالیت آنچنانی ندارند همیشه مشکل داریم. به این دلیل که ما باید لیگ‌های نونهالان و نوجوانان در رده‌های پایه را به دلیل مشکلات مالی متمرکز برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت:‌ ما در رده جوانان و در رده امید مسابقات لیگ برتر زیرگروه داریم که سابقه برگزاری امیدهای کشور بیش از دو دهه است و این مسابقات با برنامه‌ریزی خوب و اینکه تیم‌ها و چه باشگاهی در این مسابقات حضور دارند همگی مشخص است. 

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال افزود: متأسفانه به دلیل معضلات مالی باشگاه‌های زیادی در رده‌های پایه شرکت نمی‌کنند. در این رده تیم‌هایی شرکت می‌کنند که باشگاه مشخصی ندارند و بیشتر با نام نمایشگاهی، فروشگاهی یا شرکت‌های خصوصی و… در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و به هیچ وجه ماهیت یک باشگاه را ندارند و آنها فقط در یک رده یا جوانان، یا نوجوانان و یا نونهالان فعالیت می‌کنند و همه این مشکلات به خاطر اینکه این تیم‌ها باشگاهی ندارند و تک رشته‌ای فعالیت می‌کنند.

نجاریان گفت: ما برای برخورد با این تیم‌ها اهرم محکمی نداریم. برای مثال اگر باشگاهی مثل شهروند و گیتی پسند تیم نونهالانش و..تخلفی کند ما می‌دانیم که زیرمجموعه  چه باشگاههای هستند و می دانیم این تیمها سال‌ها در فوتسال فعالیت دارند و اهرم برخوردش هم طبق قانون مشخص است. اما متأسفانه در تیم‌های پایه ما فقط با یک اسم روبه‌رو هستیم و هیچ امکانات برخوردی نداریم.

مدیرعامل شهروند ساری گفت  من بارها در سازمان لیگ اعلام کرده‌ام که میزبانی این مسابقات باید به جایی داده شود که باشگاه‌های مطرح فعالیت می‌کنند. همچنین اعلام کردم که ما باید به سمت و سویی برویم که باشگاه‌های لیگ برتری تشویق شوند که در رده‌های پایه فعالیت‌شان ر ا بیشتر کنند و برای باشگاه خود پشتوانه قوی بسازند. البته ما باشگاه‌هایی همچون خوزستان، حفاری، شهروند، گیتی‌پسند و … داریم که در این زمینه فعالیت خوبی دارند.ما می‌خواهیم در کاهش هزینه‌ها به این تیمها کمک کنیم و سعی می‌کنیم که بازی‌ها را به صورت رفت  و برگشت در یکجا متمرکز کنیم. مطمئن باشید در روزهای پایانی این مسابقات تخلفاتی  صورت می گیرد.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال همچنین در مورد اینکه این روزها صبحـت‌هایی مطرح است که کمیته فوتسال و سازمان لیگ قرار است به صورت مستقل هر کدام کار خود را انجام دهند، گفت:‌  این موضوع خلاف آیین‌نامه است و ما تا زمان علی کفاشیان که زحمات بسیاری در فوتبال و فوتسال ایران کشیده وی عهده‌دار هم کمیته فوتسال بوده و هم سازمان لیگ و من فکر می‌کنم بهتر است هر دو ریاست کمیته فوتسال و سازمان لیگ مانند گذشته برعهده یک نفر باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.