کد خبر : 139257
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 16:31
-

روزپیکر:زمان ازدست‌رفته با پول حل نمی‌شود/برای وقفه لیگ برتر لحظه شماری می کنم

روزپیکر:زمان ازدست‌رفته با پول حل نمی‌شود/برای وقفه لیگ برتر لحظه شماری می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه زمان ازدست‌رفته با پول حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بازیکن و تجربه مهم اما آمادگی و هماهنگی درجه اهمیت بیشتری دارد. عباس روزپیکر در خصوص شکست خانگی تیم آذرخش بندرعباس برابر اهورا بهبهان، افزود: بازی بسیاری بدی از تیم آذرخش شاهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه زمان ازدست‌رفته با پول حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بازیکن و تجربه مهم اما آمادگی و هماهنگی درجه اهمیت بیشتری دارد.

عباس روزپیکر در خصوص شکست خانگی تیم آذرخش بندرعباس برابر اهورا بهبهان، افزود: بازی بسیاری بدی از تیم آذرخش شاهد بودیم و مشخص بود تیمی که چهار روزه بسته و راهی مسابقات می‌شود بعد از پنج دقیقه از لحاظ توان بدنی کم می‌آورد.

وی با بیان اینکه از ابتدای بازی بازیکنانم توان فشار آوردن بر تیم حیف نداشتند، تصریح کرد: در دو بازی نخست به دلیل آنکه تیم‌های دیگر بعد از بدنسازی بدن شان سنگین بود، تیم ما توانست خوب نتیجه بگیرد اما از هفته سوم با روی فرم آمدن بدن بازیکنان تیم‌های دیگر شاهد هستیم تیم آذرخش توان رویارویی با حریفان ندارد.

روزپیکر با اشاره به اینکه نمایش واقعی تیم آذرخش برابر گیتی پسند ارائه شد، اضافه کرد: در بحث تاکتیکی حرفی برای گفتن مقابل اهورا بهبهان نداشتیم و در ضربات ایستگاهی همانند بازی مقابل گیتی پسند بازهم آسیب‌پذیر بودیم.

وی با بیان اینکه برخی افراد می‌گویند آماده‌سازی پیش فصل تأثیری ندارد، خاطرنشان کرد: پس حتماً آن تیم‌هایی که به اردوی پیش فصل می‌روند و هشت هفته دوران آماده‌سازی سپری می‌کنند، مشکل دارند که هرساله این کار را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه برای تعطیلی مسابقات در هفته پنجم لحظه‌شماری می‌کنیم، اضافه کرد: باید از این وقفه نهایت بهره را برده تا بتوانیم آماده‌سازی مناسب‌تری داشته باشیم و در ادامه فصل به مشکل نخوریم.

وی با بیان اینکه هزینه کردن برای تیم و نفرات مهم اما هرچقدر هزینه کنیم آن زمان ازدست‌رفته پیش فصل دیگر تکرار نمی‌شود، عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر بسیار فشرده و پنج روز یک‌بار به میدان می‌رویم که ضعیف بودن بدن بازیکنانمان بیش‌ازپیش در این شرایط به چشم می‌آید.

روزپیکر با اشاره به اینکه تیم اهورا دو اردو پیش فصل سپری کرد تا لیگ برتر آغاز شود پس باید تفاوتی بین آذرخش و اهورا باشد، تصریح کرد: بنده این ریسک را پذیرفتم و باوجود تمامی شرایط هدایت آذرخش را قبول کردم و امیدوارم زودتر این شرایط را مهیا کرده و آذرخش واقعی را مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه به‌واسطه همین مشکلات در حال حاضر عارف محمدی مصدوم و قادر به بازی نیست و محمد بنی اسدی و اسحاق سورغالی باوجود مصدومیت بازی می‌کنند، اضافه کرد: هفته اول منتقدین مشکلات را در ذهن دارند اما از هفته دوم به بعد دیگر کسی یادش نمی‌آید و با هر شکست من و بازیکنان را به باد انتقاد می‌گیرند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه تنها سالی که نتایجمان درخور شأن بود همان فصل نخست بود، اظهار کرد: در آن فصل از دو ماه قبل تمرینات آماده‌سازی‌مان را شروع کردیم و توانستیم نتایج درخور شأنی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه فصل جاری را با منفی ۷۰ درصد از لحاظ پرداخت‌های مالی آغاز کردیم، تصریح کرد: مشکل فعلی تیم مشکلات مالی نیست و امیدوارم با عملی شدن وعده مسئولان فصل را با منفی ۱۷۰ به پایان نرسانیم.

روزپیکر با اشاره به اینکه زمان ازدست‌رفته با پول حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بازیکن و تجربه مهم اما آمادگی و هماهنگی درجه اهمیت بیشتری دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.