کد خبر : 139358
تاریخ انتشار : جمعه 4 مرداد 1398 - 13:22
دسته‌بندی نشده
-

فهیمی مقدم: مصدومیت زیاد موجب ناکامی گیتی پسند شده است

فهیمی مقدم: مصدومیت زیاد موجب ناکامی گیتی پسند شده است
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت:مصدومیت‌های زیاد بازیکنان باعث شد که این نتایج ضعیف به دست بیاید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین فهیمی مقدم با بیان اینکه حمید بیغم سال اول است که با این بازیکن‌ها در گیتی پسند کار می‌کند، اظهار کرد: گیتی پسند امسال از چند تیم مختلف تشکیل شده است، برخی بازیکنان فعلی در فصل گذشته برای مس سونگون، حفاری اهواز و خود گیتی پسند هستند؛ بیغم برای اجرای تفکرات خود با این تیم نیاز به زمان دارد.

وی ادامه داد: بد شانسی امسال تیم ما این بود که مصدومیت‌های زیادی داشتیم و در هر بازی ۴ یا ۵ بازیکن مصدوم داریم که خیلی از آن‌ها مانند سنگ سفیدی و عزتی با وجود مصدومیت، برای تیم بازی می‌کنند و در ادامه این نتایج ضعیف گیتی پسند به پیروزی تبدیل می‌شود.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با مصدومیت بازیکنان گفت: تیم ما دو چپ پا بیشتر ندارد که یکی از آن‌ها نیست و چپ پای دیگرمان نیز بسیار جوان است و بازیکنان دریبل زنمان مانند عزتی،برمشوری، عالیقدر و سنگ سفیدی مقداری مصدومیت دارند که امیدواریم مصدومیت آن‌ها بهبود یابد.

وی افزود: پلی‌آفی که امسال برگزار کردند از پارسال بدتر شد و ما گمان کردیم وضعیت پلی‌آف امسال بهتر می‌شود، اما بدتر شد! شایعاتی وجود دارد که مسابقات پلی‌آف بعد از عید انجام شود و این وقفه‌ای که به وجود می‌آید، درست نیست؛ پلی‌آف خوب است و روند برگزاری آن درست نیست.

فهیمی در مورد توپ‌های امسال گفت: به نظر من امسال وضعیت توپ‌ها خیلی بهتر از سال گذشته بود و توپ‌های پارسال در پاس‌هایی با متراژ بالا دچار موج می‌شد که امسال این مشکلات برطرف شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد شمس الکتابی جمعه , ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

سلام
احمد شمس هستم، تمام مصدومیت اقای فهیمی تقصیر من است
پسرم علی اقا با موتورش بد رانندگی کرد و سبب مصدومیت ایشان شد