کد خبر : 139709
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 14:08
-

اسماعیل پور :باید کادر فنی شهروند فکر اساسی برای این ناکامی داشته باشد

اسماعیل پور :باید کادر فنی شهروند فکر اساسی برای این ناکامی داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی سابق تیم شهروند ساری دلیل ناکامی فصل جاری این تیم را جفت و جور نشدن بازیکنان با یکدیگر در داخل زمین و نرسیدن کادر فنی به ترکیب اصلی می داند و معتقد است: اگرچه قضاوت تا پایان لیگ برای سرنوشت این تیم زودهنگام است، ولی باید کادر فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی سابق تیم شهروند ساری دلیل ناکامی فصل جاری این تیم را جفت و جور نشدن بازیکنان با یکدیگر در داخل زمین و نرسیدن کادر فنی به ترکیب اصلی می داند و معتقد است: اگرچه قضاوت تا پایان لیگ برای سرنوشت این تیم زودهنگام است، ولی باید کادر فنی فکر اساسی برای این وضعیت ناکامی داشته باشد.
محمد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اگر این نتایج ضعیف ادامه داشته باشد، به مرور زمان بازیکنان اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و این شرایط را برای تیم شهروند در آینده سخت تر می کند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این، انتظار هواداران از تیم شهروند در فصل جاری رقابت ها با تغییرات کادر فنی و بازیکنان نسبت به فصول گذشته بیشتر شد و این انتظارات نیز فشار بیشتری را بر کادر فنی و بازیکنان در داخل و خارج زمین تحمیل می کند و قدرت تصمیم گیری دشوار می شود.
وی ابراز امیدواری کرد تا کادر فنی بتواند با هماهنگ تر کردن بازیکنان و رسیدن به ترکیب اصلی روزهای خوش را برای هواداران به ارمغان بیاورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروى یکشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

اقاى اسماعیل پور همین شما این تیم رو پارسال بدبخت کردین ٧تا بازى ۴بر١ جلو بودى ۵دقیقه اخر بازى رو باختى تو یکى دیگه خواهشا نظر نده راجع به تیم برو همون شهرداری کار تو بکن دخالت اضافه نکن مرسى