کد خبر : 139830
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 16:02
-

اردلان : ۶ نفر از تست‌گیری به تیم سایپا پیوستند/ دیگر مربیان خلاء تجربه من را جبران کنند

اردلان :  ۶ نفر از تست‌گیری به تیم سایپا پیوستند/ دیگر مربیان خلاء تجربه من را جبران کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان بازیکن سابقه تیم ملی فوتسال و فوتبال کشورمان امسال قرار است با تیم سایپا به عنوان سرمربی در لیگ برتر فوتسال شرکت کند. نیلوفر اردلان درباره آغاز تمرینات سایپا برای حضور در لیگ، اظهار داشت: بعد از ۳ روز تست‌گیری با حضور ۲۰۰ تا ۲۵۰ بازیکنی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان بازیکن سابقه تیم ملی فوتسال و فوتبال کشورمان امسال قرار است با تیم سایپا به عنوان سرمربی در لیگ برتر فوتسال شرکت کند.

نیلوفر اردلان درباره آغاز تمرینات سایپا برای حضور در لیگ، اظهار داشت: بعد از ۳ روز تست‌گیری با حضور ۲۰۰ تا ۲۵۰ بازیکنی که از شهر تهران داشتیم، یک هفته است که تمرینات ما آغاز شده و ۶ نفر از تست‌گیری به تیم سایپا پیوستند. البته ما بازیکنان باتجربه مانند ارژنگی، فرشته کریمی، افلاکی، صدقیانی و … را هم جذب کرده‌ایم.

وی افزود: طبق برنامه قبل مسابقات از ۱۸ مرداد آغاز می‌شود و ما یک هفته دیگر برای تمرین فرصت داریم. در کنار من محمودی و ایزدمهر از مربیان ملی هم هستند که به تیم کمک می‌کنند. خوشحالم که سایپا قبول کرد تا تیم بانوان را تشکیل دهد.

سرمربی سایپا در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه شما آکادمی فوتبال دارید و شاید این انتظار وجود داشت در لیگ فوتبال شرکت کنید، عنوان کرد: دنبال تیمداری در فوتبال بودم اما تهران تیم ندارد و من هم نمی‌توانم به شهر دیگر بروم. من همیشه در دوران بازیگری‌ام هم در فوتبال بودم هم فوتسال که امسال به عنوان مربی در لیگ فوتسال شرکت دارم.

اردلان در پاسخ به این سوال که شما نخستین تجربه مربیگری را در لیگ فوتسال دارید و باید با مربیانی رقابت کنید که سالها در این رشته سابقه دارند، تصریح کرد: مربیانی در کادر هستند که می‌توانند خلاء تجربه من را جبران کنند. آنها مربیان باتجربه‌ای هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا هم حضور داشته و می‌توانند به تیم کمک کنند. من هم می‌توانم در کنار مربیان دیگر به تجربه‌ام اضافه کنم. فکر می‌کنم با توجه به اینکه امسال همه بازیکنان پخش شده‌اند، لیگ پویایی را شاهد باشیم. از رسانه‌ها هم می‌خواهم برای دیده شده رشته‌های فوتبال و فوتسال به ما کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.