کد خبر : 142381
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 13:10
-

شکوری، ریاست کمیته فنی فوتسال را تکذیب کرد

شکوری، ریاست کمیته فنی فوتسال را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زمانی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال محمد رضا ساکت را به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال انتخاب کرد به دنبال این خبر اعضای این کمیته هم از سمت خود استعفا کردند و اکنون ریاست این سازمان را کسی بر عهده ندارد و مشخص نیست که وضعیت کمیته فنی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زمانی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال محمد رضا ساکت را به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال انتخاب کرد به دنبال این خبر اعضای این کمیته هم از سمت خود استعفا کردند و اکنون ریاست این سازمان را کسی بر عهده ندارد و مشخص نیست که وضعیت کمیته فنی فوتسال چه خواهد شد.

دیروز مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال نشستی را با اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار کردند و خبر‌هایی که از این نشست به بیرون درز پیدا کرد، نشان داد که گویا قرار است تا مشخص شدن وضعیت رئیس سازمان لیگ و همچنین رئیس کمیته فنی فوتسال، آرش جابری که هم اکنون دبیر کمیته سازمان لیگ فوتسال را بر عهده دارد به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شود، اما هنوز خود آرش جابری این خبر را تأیید نکرده است.

همچنین به دنبال این نشست که دیروز شنبه برگزار شد، خبر‌هایی به گوش رسید مبنی بر این که قرار است ابراهیم شکوری که هم اکنون سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال را بر عهده دارد به جای انصاری فرد بر روی صندلی ریاست کمیته فنی فوتسال بنشیند. شکوری دیروز به همراه مهدی تاج در این جلسه حضور پیدا کرده بود و همین باعث شد شایعه‌هایی مبنی بر ریاست او در کمیته فنی فوتسال به وجود آید.

شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما درباره این که آیا قرار است به عنوان رئیس کمیته فنی فوتسال انتخاب شود گفت: هیچ صحبتی در این مورد با من نشده است و هم اکنون به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال مشغول به کار هستم. هیچ صحبتی هم درباره این موضوع نشده و وقتی سرپرست دبیر کلی فدراسیون هستم چگونه ممکن است همزمان در کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.