کد خبر : 142530
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 14:12
-

امانی: در ثانیه های آخر حق به حق دار رسید/ در همه دقایق بازی از آنها برتر بودیم

امانی: در ثانیه های آخر حق به حق دار رسید/ در همه دقایق بازی از آنها برتر بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ستارگان ورامین پس از پیروزی با ارزش مقابل رهیاب گستر تهران گفت:بازی جدال دو تیم مدعی بود که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند.امانی ادامه داد: ما با رهیاب گستر در یک هشتم پایانی لیگ یک بازی کرده بودیم و شناخت کافی داشتم. در واقع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ستارگان ورامین پس از پیروزی با ارزش مقابل رهیاب گستر تهران گفت:بازی جدال دو تیم مدعی بود که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند.
امانی ادامه داد: ما با رهیاب گستر در یک هشتم پایانی لیگ یک بازی کرده بودیم و شناخت کافی داشتم. در واقع ما با قهرمان لیگ یک بازی داشتیم. می دانستم بازیکنانی دارد که چندسال باهم بازی می کنند، تمرینات منظمی از اردیبهشت ماه شروع کردند و از همه نظر از ما آماده تر هستند.
امینه امانی ادامه داد: تیمم از نظر بازیکنان فنی و تکنیک فردی از حریف کمتر نبود.همین فاکتور در کنار غیرت و تعصب بازیکنانم رمز موفقیت و پیروزی شد.
تاکتیکی که داشتیم ضدحمله بود.با دفاع از محوطه تیم حریف توانستیم بازیکنانشان را از جریان بازی خارج کنیم.
مربی سیرجانی فوتسال بانوان افزود: در همه دقایق بازی ما از آنها برتر بودیم. با درخشش گلرمان، دفاع جانانه و حفظ توپ به موقع در زمین خودی تا دقایق آخر بازی پیش بودیم.چند اشتباه تاثیرگذار داوری وجود داشت که من شدیدا معترض بودم، تیمم را بهم ریخت و نتیجه ٣-١ را به ٣-٣ تبدیل کرد. در ثانیه های آخر حق به حق دار رسید و ما گل پیروزی بخش را زدیم.
از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم که با صرف فعل خواستن جانانه بازی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.