کد خبر : 142491
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 9:01
-

رعدی :صد بازیکن در لیگ ، در حد تیم ملی هستند / سه گزینه مربیگری جواب رد دادند!

رعدی :صد بازیکن در لیگ ، در حد تیم ملی هستند / سه گزینه مربیگری جواب رد دادند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رعدی گفت: به بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان اجازه خود رای بودن ندادم و برخی موارد را اصلاح کردم. علیرضا رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: پیش از شروع لیگ برتر فوتسال بانوان جلسه‌ای با حضور محمد حسن انصاری فرد در سازمان لیگ برگزار شد که لیلا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رعدی گفت: به بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان اجازه خود رای بودن ندادم و برخی موارد را اصلاح کردم.

علیرضا رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: پیش از شروع لیگ برتر فوتسال بانوان جلسه‌ای با حضور محمد حسن انصاری فرد در سازمان لیگ برگزار شد که لیلا صوفی زاده و شهرزاد نصیری هم در این جلسه حضور داشتند. در این جلسه ۲ – ۳ گزینه را برای هدایت تیم ملی بانوان معرفی کردیم که یکی از آن‌ها در شهرستان زندگی می‌کرد. گزینه اول ما اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند با ما همکاری کند و ۲ نفر دیگر هم گفتند نمی‌توانند به تیم ملی بیایند و باشگاه هایشان اجازه همکاری با تیم ملی را به آن‌ها نمی‌دهد، بنابراین تا امروز صبر کردیم چرا که نمی‌توان برای هدایت تیم ملی بدون دقت عمل کرد.

کارنامه مربیان زیادی را بررسی کردیم

او تصریح کرد: کارنامه مربیان زیادی را بررسی کردیم. به این نتیجه رسیدیم که باید به مسابقات لیگ برویم و رفتار مربیان را با تیم هایشان روی نیمکت از نزدیک بررسی کنیم و بعد پیشنهاد همکاری به آن‌ها بدهیم. اکنون آغاز هفته سوم لیگ برتر است. قرار است مجوز ورود به سالن این مسابقات را بگیرم و از آنجایی که ۲ تیم لیگ برتری ما در تهران هستند هر هفته ۲ تیم شهرستانی برای بازی با آن‌ها به تهران می‌آیند.

تیم ملی جایگاهی فراتر از باشگاه‌ها دارد

رعدی افزود: تیم ملی جایگاهی فراتر از باشگاه‌ها دارد، اما متاسفانه مربیان ما باشگاه‌ها را ترجیح می‌دهند و هیچ کدام حاضر نیستند نیمکت تیم باشگاهی خود را رها کنند. من به مسائل اقتصادی تیم ملی فکر نمی‌کنم. مربی در تیم ملی باید همه فکر و توان جسمی خود را برای موفقیت تیم ملی به کار گیرد. باشگاه‌ها و تیم ملی مکمل هم هستند، اما مربیان وقتی می‌بینند در تیم ملی حقوق ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان ماهیانه دریافت می‌کنند و قرارداد باشگاهی حدود ۳۰-۴۰ میلیون تومان در سال است ترجیح می‌دهند در باشگاه‌ها فعالیت کنند. ما نمی‌توانیم هر مربی را برای هدایت تیم ملی به اردو بیاوریم بنابراین به دنبال افراد با پتانسیل هستیم.

یکسری مربیان خودشان به ما پیشنهاد دادند

مشاور فنی تیم ملی در ادامه اظهار داشت: چند مربی به ما پیشنهاد دادند که سرمربی تیم ملی شوند، اما ما قبول نکردیم. یکی از اهداف ما جوان گرایی است و ممکن است بازیکنان جدید جایگزین قدیمی‌ها شوند. اینجا برای کسی سندی نزدیم و درب تیم ملی به روی همه باز است.

او تصریح کرد: مسائل اقتصادی تا حدودی سبب بی نظمی در اردو‌ها شده است. به هر حال فوتسال بچه فوتبال به شمار می‌آید و هیچ شخصی نمی‌گوید فدراسیون فوتسال بلکه همه می‌گویند فدراسیون فوتبال و اگر یک روز در تمام دنیا این رشته ورزشی استقلال پیدا کند آن وقت می‌توان کار‌های بهتری انجام داد.

آقایان در تیم ملی نقش مشاور را دارند

رعدی افزود: با احترام به تمامی مربیان خانم باید بگویم که آقایان بیشتر درگیر مسابقات هستند و تجربه فنی بالاتری دارند. ما در تیم ملی نقش نقش یک مشاور را داریم.

وقتی آمدم برخی موارد را اصلاح کردم

او اظهار داشت: وضعیت تیم ملی بانوان پیش از حضور من جالب نبود، بنابراین وقتی آمدم برخی موارد را اصلاح کردم و به بازیکنان اجازه خود محوری ندادم. متاسفانه درگذشته بازیکنان برای تیم ملی تصمیم می‌گرفتند در صورتی که این تیم ملی است که باید برای بازیکنان تصمیم بگیرد. درگذشته ملی پوشان رفتار مناسبی نداشتند و آب از آب هم تکان نمی‌خورد و این مربیان بودند که با بازیکنان هم سو می‌شدند. متاسفانه ملی پوشان تصمیم می‌گرفتند چه زمانی به تیم ملی بیایند و چه وقت نیایند، اما من مقابل همه این خودسری‌ها ایستادم. کسی که عاشق تیم ملی کشورش است باید شبانه روز به آن فکر کند. همین جا اعلام می‌کنم اگر کسی به اردو تیم ملی دعوت شود، اما در تمرینات حضور پیدا نکند بی تردید خط خواهد خورد و بازیکن دیگری جایگزین می‌شود. صد تا بازیکن در لیگ داریم که در حد تیم ملی هستند و فقط باید به آن‌ها فرصت دهیم تا خود را ثابت کنند. تیمی که حول چند نفر بچرخد و به یکسری بازیکن خاص ختم شود را نمی‌پسندم و اعلام می‌کنم درب تیم ملی به روی همه باز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

آقاى محترم جنابعالى اصلا در حد و اندازه هاى تیم ملى ایران نیستى براى همین هیچ مربى حاضر نیست با شما کار کنه