کد خبر : 142558
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 12:31
-

خوراکچی:اگر به جایی رسیده‌ام به خاطر زحمات خودم بوده نه رانت پدرم / با ۱۸ سال سابقه مربیگری، نباید حرف بزنم؟/ مربی ناگویا روی نیمکت مس بود، حریف دو رقمی می شد

خوراکچی:اگر به جایی رسیده‌ام به خاطر زحمات خودم بوده نه رانت پدرم / با ۱۸ سال سابقه مربیگری، نباید حرف بزنم؟/ مربی ناگویا روی نیمکت مس بود، حریف دو رقمی می شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در واکنش به صحبت‌های حامد نجفی مدیر عامل باشگاه مس سونگون علیه او و اینکه اعلام کرده خوراکچی رزومه‌ای جز سقوط کردن تیم‌هایش به لیگ یک نداشته اظهار داشت: آقای نجفی ابتدا سوابق خودت را مرور کن و ببین در چه شرایطی مدیر عامل باشگاه مس سونگون شدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در واکنش به صحبت‌های حامد نجفی مدیر عامل باشگاه مس سونگون علیه او و اینکه اعلام کرده خوراکچی رزومه‌ای جز سقوط کردن تیم‌هایش به لیگ یک نداشته اظهار داشت: آقای نجفی ابتدا سوابق خودت را مرور کن و ببین در چه شرایطی مدیر عامل باشگاه مس سونگون شدی و چطور جای کافی را گرفتی. البته ما و تمام فوتسالی‌ها جواب این سوال را می‌دانیم اگر به خاطر پدرت نبود و اگر مسئله استفاده از رانت پدرت نبود هیچ وقت مدیرعامل مس نمی‌شدی.

وی ادامه داد: من اگر به جایی رسیده‌ام به خاطر زحمات خودم بوده نه پدرم و رانت پدرم. ضمن اینکه پدرم سال‌هاست از دنیا رفته. بهتر است که مردم در خصوص صحبت‌های او نظر بدهند.

کارشناس فوتسال کشورمان خاطر نشان کرد: من در مصاحبه‌ام حرف بدی نزدم و اگر صحبتی هم کردم کاملا فنی بوده من. گفته‌ام چرا مس مقابل نماینده اسپانیا ۷ گل خورده و از مگنوس برزیل سه گل خورده. من گفته‌ام چرا مس در جام باشگاه‌های جهان بدترین خط دفاع و حمله را داشته آنهم در شرایطی که بهترین‌های ایران را در اختیار دارد. آیا اینها حرف‌های بدی است؟ بعد هم من که از سال ۹۲ میلادی در فوتسال هستم و به عنوان بازیکن مقام چهارمی جهان را دارم و همچنین ۱۸ سال سابقه مربیگری در لیگ برتر را دارم نباید حرف بزنم.

وی خاطرنشان کرد: نجفی گفته رزومه من فقط فرستادن تیم‌ها به لیگ یک است، اما نگفته که توانستم در نیم فصل دومی که در شهردای ساوه بودم ۲۴ امتیاز بگیرم یا در همین لیگ ایران مقام قهرمانی دومی و سومی دارم. قهرمان لیگ یک شدم و در تیم‌های نتیجه گرفتم که قبل از من شرایط خوبی نداشتند مثل میثاق.

خوراکچی عنوان کرد: رزومه من کاملا قابل احترام است و نمی‌دانم نجفی چرا این حرف‌ها را زده. این جواب مصاحبه فنی نیست.

کارشناس فوتسال کشورمان در خصوص حملاتی که او به او و وحید شمسایی کرده گفت: کسانی که اینطور صحبت می‌کنند از جایی دیگر پُر می‌شوند وگرنه دلیلی ندارد که اینطور حرف بزنند. چطور می‌شود کسی بیاید آقای کلی شمسایی را زیر سوال ببرد؟ واقعا خنده‌دار است، آن هم مسئله‌ای که برای همه ما افتخار است. نمی‌دانم باید واقعا چه بگویم؟! فقط این را به نجفی می‌گویم که ۴ سال مربی تیم ملی بودم و ۴ قهرمانی آسیا آوردم، بهترین مربی ایران شدم. آن زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم و دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس بودم این آقا هنوز به دنیا هم نیامده بود بعد می‌آید درباره رزومه من صحبت می‌کند.

وی افزود: رزومه من در سایت‌ها وجود دارد. من و ابطحی قدیمی‌ترین فوتسالیست‌های ایران هستیم. سال ۹۲ که خیلی از مدیران الان اصلاً به دنیا نیامده بودند،‌ چهارم جهان شدیم. دروازه‌بان پرسپولیس و همیشه جزو بهترین‌های ایران بودم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: نمی‌دانم در مورد نجفی چه بگویم. خیلی بد است ما اینطور همدیگر را تخریب کنیم. الان هم هدف من تخریب نیست، فقط نقد فنی است. من بالاترین مدرک مربیگری جهان را دارم که فقط ۵۰ نفر در دنیا این مدرک را دارند. ۱۸ سال مربیگری کرده‌ام و ممکن است در این مدت دو تیم هم به لیگ پایین‌تر سقوط کنند. برای همه مربیان هم این اتفاق می‌افتد، مگر برای مورینیو اتفاق نیفتاد؟

خوراکچی گفت: آقای کافی (مدیرعامل پیشین مس) تیمی درست کرده بود که با اقتدار قهرمان ایران و آسیا شده بود. نجفی برود و ببیند برای چه مدیر مس شده است، آیا بر اساس توانایی خودش است یا پدر او باعث شده جای مدیر موفقی مثل کافی را بگیرد. بعضی وقت‌ها جا به جایی به خاطر عدم موفقیت است، اما کافی موفق بود. از همه مهم‌تر در زمان کافی در باشگاه مس اصول اخلاقی رعایت می‌شد. در صنعت مس همه مدیران اخلاق‌مدار هستند. من فقط بحث فنی کردم. به احترام مردم فنی صحبت کردم. اگر می‌گفتم همه چیز گل و بلبل است، همه می‌گفتند خوراکچی چیزی از فوتسال نمی‌فهمد. من یک مثال می‌زنم، اگر مربی مس در فینال روی نیمکت ناگویا ژاپن بود و سرمربی آن تیم روی نیمکت مس بود، حریف را با بازیکنانی که داریم،‌ دو رقمی می‌کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

خوراکچى چرا از رزومه خودت فرار میکنى؟!! مگه تو شهردارى ساوه رو ننداختى لیگ ٢مگه تو پارسیان شهر قدس رو ننداختى لیگ ٢ پس چرا ناراحت میشى از انتقاد سأزنده؟!