کد خبر : 142587
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 16:04
-

هاشم زاده: سطح تورنمنت آستاراخان از جام ملت های آسیا بسیار بالاتر است / امیدوارم که هر چه زودتر پاداش ها پرداخت شود

هاشم زاده: سطح تورنمنت آستاراخان از جام ملت های آسیا بسیار بالاتر است /  امیدوارم که هر چه زودتر پاداش ها پرداخت شود
دستیار ناظم الشریعه در کادر فنی تیم ملی، درباره وضعیت آخرین تمرین تیم ملی که امروز برگزار شد گفت: خدا را شکر در این چند روز تمرینات به صورت منظم برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  محمد هاشم زاده بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و دستیار ناظم الشریعه در کادر فنی تیم ملی، درباره وضعیت آخرین تمرین تیم ملی که امروز برگزار شد گفت: خدا را شکر در این چند روز تمرینات به صورت منظم برگزار شد و ما سعی کردیم هر دو هفته یک بار بازیکنان جوان و با تجربه را به تیم ملی دعوت کنیم.
او افزود: تمرینات تیم ملی در این چند اردوی اخیر بیشتر برای آماده شدن بازیکنان برای حضور در تورنمنت چهار جانبه آستاراخان روسیه و همچنین مقدماتی جام ملت های آسیا است و قرار است مهر ماه در ارومیه آغاز شود.
هاشم زاده درباره حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت آستاراخان گفت: قبل از بازی های جام ملت های آسیا که قرار است اسفند ماه در ترکمنستان برگزار شود، تیم ملی باید اواخر شهریور ماه در تورنمنت آستاراخان روسیه شرکت کند و تیم های بسیار قدرتمندی در این تورنمنت حضور دارند و به نظر من سطح بازی ها در این مسابقات از رقابت های جام ملت های آسیا بسیار بالاتر است.
مربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره وضیت تیم های شرکت کننده در این تورنمنت را بیان داشت: هر کدام از این تیم ها جزء بهترین های جهان هستند. تیم ملی روسیه همیشه جزء تیم های پر قدرت فوتسال جهان بوده است. همچنین تیم ملی قزاقستان هم در رنکینگ جهانی جزء ده تیم برتر جهان است و از تیم های قوی دنیا به شمار می رود و تیم ملی آذربایجان هم در ترکیب خود از سه بازیکن برزیلی برخوردار است و این تیم هم تاکنون با ما سه بار بازی کرده و هر سه بار مساوی کرده است و ما هم یک بار موفق شده ایم این تیم را شکست دهیم.
هاشم زاده دستیار ناظم الشریعه در ادامه درباره برنامه های تیم ملی تا قبل از مسابقات جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی گفت: قرار است قبل از آغاز رقابت های جام ملت های آسیا تیم ملی آذر ماه یک تورنمنت چهار جانبه در کشور خودمان و شهر مشهد برگزار کند.
او افزود: تیم های بلاروس، اوکراین و صربستان در این تورنمنت شرکت می کنند و بازی با این تیم ها می تواند ما را قبل از آغاز جام ملت ها بسیار کمک کند.
او ادامه داد: همچنین کمیته فوتسال در حال بحث و بررسی است تا در بهمن ماه هم تیم ملی تا قبل از جام ملت ها دو بازی تدارکاتی با تیم های ایتالیا و فرانسه داشته باشد. به نظر من بازی با این کشورها می تواند بازیکنان را تا قبل از جام ملت ها با یکدیگر هماهنگ کند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره پاداش های پرداخت نشده به اعضای تیم ملی هم گفت: امیدواریم که فدراسیون فوتبال از ما بیشتر حمایت کنند. گویا صحبت هایی شده و قرار است پاداش بازیکنان را به زودی پرداخت کنند و من امیدوارم که هر چه زودتر پاداش ها پرداخت شود.
محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال در پایان صحبت هایش درباره بحث بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی و این که آیا قرار است در تورنمنت مشهد از او استفاده شود گفت: ابتدا قرار بود تیم ملی فوتسال دو بازی تدارکاتی با قطر داشته باشد و گویا به خاطر برخی مشکلات این بازی لغو شده است و اکنون فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در حال بررسی هستند تا یک بازی را برای او تدارک ببینند.
او درباره این که آیا قرار است در مشهد از او استفاده کنند گفت: این مسئله را من نمی دانم و به فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال مربوط می شود و من نمی توانم راجع به این موضوع صحبت کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

همان طور که تیم زیر بیست را نابود کردید تیم ملى بزرگسالان را هم نابود مى کنید تو اصلا درحد تیم ملى نیستى