کد خبر : 142659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 17:21
-

بی‌‌غم :امیدوارم ، بتوانیم با دست پر از ساوه برگردیم/اجازه صحبت کردن در خصوص محرومیت احمدی را ندارم

بی‌‌غم :امیدوارم ، بتوانیم با دست پر از ساوه برگردیم/اجازه صحبت کردن در خصوص محرومیت احمدی را ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌‌غم درباره بازی روز جمعه تیم‌های گیتی‌پسند و سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: تیم سن‌ایچ با توجه به آنکه توانست بازیکنان فصل گذشته‌اش را حفظ کند و همچنین یکی از تیم‌هایی بود که تمریناتش را به موقع شروع کرد، نتایج خوبی گرفته است. خوشبختانه ما هم در حال رسیدن به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌‌غم درباره بازی روز جمعه تیم‌های گیتی‌پسند و سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: تیم سن‌ایچ با توجه به آنکه توانست بازیکنان فصل گذشته‌اش را حفظ کند و همچنین یکی از تیم‌هایی بود که تمریناتش را به موقع شروع کرد، نتایج خوبی گرفته است. خوشبختانه ما هم در حال رسیدن به شرایط آرمانی خودمان هستیم. تعدادی از بازیکنان مصدوم ما به شرایط بازی رسیده‌اند و تعداد دیگری از آنها هنوز آماده نشده‌اند. به ساوه می‌رویم تا یک بازی خیلی خوب در این شهر که یک شهر فوتسالی است، برگزار کنیم و امیدوارم که بتوانیم دست پر برگردیم.

وی با اشاره به مشکلات عدیده گیتی‌پسند از ابتدای فصل، درباره روند تیمش در فصل جاری خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل تیمی را بستیم و متأسفانه حدود ۶ تا ۷ نفر از بازیکنان به دلایل مختلف و در شرایط متفاوت مصدوم شدند و همین کار ما را سخت کرد. از بازیکنان مصدوم چند نفر آماده بازی شده‌اند اما چند بازیکن دیگر هنوز مصدوم هستند و شرایط بازی کردن را ندارند. از طرف دیگر ۳ ملی‌پوش ما از این هفته در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرده‌اند و عملاً مجبوریم با ۶ تا ۷ بازیکن تمرین کنیم. شرایط به وجود آمده باعث شده تا حدودی از نظر تمرینی در نیم‌فصل نخست مشکل داشته باشیم و نمی‌توانیم به راحتی تمرین کنیم، کارهای تاکتیکی انجام داده و یا نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم. با این وجود بازیکنان بزرگی داریم که می‌دانند باید برای ۳ امتیاز تلاش کنند و این برای من بسیار ارزشمند بوده و مسلماً تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند سوال درباره محرومیت ۶ ماهه حمید احمدی را بی‌جواب باقی گذاشته و گفت: این سوال را نمی‌توانم جواب دهم و اجازه صحبت کردن در این خصوص را ندارم.

وی درباره سطح مسابقات لیگ امسال تصریح کرد: مسابقات امسال از نظر نظم و انضباط شرایط خوبی داشته است، بازی‌ها به موقع و سر ساعت برگزار می‌شود و توپ‌های امسال نسبت به گذشته، کیفیت خیلی بهتری دارد و واقعاً شرایط لیگ آرمانی است. چند روز است که با توپ‌های جدید تمرین می‌کنیم اما از نظر سطح فنی مسابقات، مشکل داریم. به خاطر پلی‌آف بودن رقابت‌ها از ۱۴ تیم حاضر در مسابقات حداقل ۷۰ درصد آنها یک هفته قبل از شروع بازی‌ها تشکیل شده‌اند و مسلماً این تیم‌ها حتی اگر نتیجه بگیرند، نتایج آنها مقطعی خواهد بود. امیدوارم از نیم‌فصل دوم لیگ پویاتری داشته باشیم.

بی‌‌غم در ادامه به انتقاد از برگزاری لیگ برتر به صورت پلی‌آف پرداخت و گفت: پلی‌آف از حساسیت بازی‌ها به خصوص در نیم‌فصل نخست کم کرده است. از وقتی که بازی‌ها پلی‌آف شد، شاید ۸۰ درصد تیم‌ها حتی به موقع تمرینات‌شان را شروع نکرده و یک هفته مانده به لیگ تشکیل شدند. این یکی از ضعف‌های بازی‌های پلی‌آف است که به نظر من باید در مورد آن فکری شود و ان‌شاءالله از فصل بعد قانونی تصویب کنند که این شرایط به وجود نیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.