کد خبر : 142632
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 12:24
-

تقی پور:به زودی جواب شمسایی و دیگر منتقدان را می دهم /هیچ بندی برای قهرمان کردن وجود نداشت/هرکسی می تواند بهتر از این باشد، دستش را بلند کند!

تقی پور:به زودی جواب شمسایی و دیگر منتقدان را می دهم /هیچ بندی برای قهرمان کردن وجود نداشت/هرکسی می تواند بهتر از این باشد، دستش را بلند کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه مس سونگون امروز اعلام کرد که اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال این باشگاه به دلیل «عدم تحقق اهداف باشگاه و عدم قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا» از سمتش برکنار شده است. باشگاه مس در اطلاعیه خود حتی عنوان کرده بود که قهرمانی در آسیا در قرارداد تقی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه مس سونگون امروز اعلام کرد که اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال این باشگاه به دلیل «عدم تحقق اهداف باشگاه و عدم قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا» از سمتش برکنار شده است. باشگاه مس در اطلاعیه خود حتی عنوان کرده بود که قهرمانی در آسیا در قرارداد تقی پور وجود داشته است.

تقی پور در خصوص تصمیم باشگاه مس گفت: تیم مس سال گذشته هفت ملی پوش تاپ از جمله حمید احمدی، حسین طیبی، علی اصغر حسن زاده، علیرضا صمیمی، محمدرضا سنگ سفیدی و … را در اختیار داشت. ما امسال یکی، دو ملی پوش داشتیم! مسلم اولادقباد و توحید لطفی به خاطر مصدومیت نتوانستند ما را همراهی کنند. سعید تقی زاده هم در تایلند مصدوم شد. با داشته هایمان بهترین نتیجه را گرفتیم.

وی افزود: من در جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان با شش، هفت بازیکن بازی کردم. هرکسی می تواند بهتر از این باشد، دستش را بلند کند!

سرمربی برکنارشده تیم فوتسال مس در پاسخ به این سئوال که آیا شرط قهرمان کردن تیم در آسیا در قراردادش ذکر شده بود؟ تصریح کرد: خیر اصلا چنین چیزی نبود. اتفاقا به محض اینکه این خبر را خواندم، قراردادم را استعلام کردم و هیچ بندی برای قهرمان کردن تیم در آسیا در آن وجود نداشت.

تقی پور با تاکید بر اینکه صحبت های منتقدان در تصمیم باشگاه و برکناری اش تاثیرگذار بوده است، یادآور شد: من خبری از تصمیم باشگاه نداشتم و از طریق رسانه باشگاه متوجه موضوع شدم. اصلا مرا به جلسه دعوت نکردند و چیزی نگفتند. باید مرا صدا می زدند و عملکرد تیم را با حضور خود من بررسی می کردند. ان شاءالله حالا خود منتقدان بیایند تا ببینیم چه کاره هستند.

وی در ادامه از صحبت های وحید شمسایی درباره عملکرد مس انتقاد کرد و گفت: به زودی جواب شمسایی و دیگر منتقدان را می دهم. تمام حرف ها و مصاحبه هایشان را نگه داشته ام و به موقع صحبت می کنم.

تقی پور در خصوص اینکه بعضی کارشناسان معتقد بودند برای هدایت تیم مس کوچک بوده است؟ یادآور شد: مشخص است که این سئوال را هدف دار از کارشناسان پرسیده اند و از قبل طراحی شده بود. آقایانی که خودشان بزرگ بودند چه کار کردند؟ آن آقای بزرگ باید کاری انجام می داد تا منِ کوچک هم یاد بگیرم! 

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.