کد خبر : 142653
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 14:40
-

نبرد مدعیان در آبادان و اصفهان

نبرد مدعیان در آبادان و اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان با مصاف دیدنی پالایش نفت آبادان و سایپا و نامی نو و مس رفسنجان همراه است. هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود، در اصفهان و در بازی که برای هر دو تیم مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان با مصاف دیدنی پالایش نفت آبادان و سایپا و نامی نو و مس رفسنجان همراه است.
هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود، در اصفهان و در بازی که برای هر دو تیم مس رفسنجان و نامی نو از اهمیت بسیاری برخوردار است، شاگردان چین سری در ورزشگاه ۲۵ آبان میزبان مهمان رفسنجانی خود هستند. نامی نو از ۳ بازی خود در برد و باخت و تساوی در جدول عدد یک را ثبت کرده تا با ۴ امتیاز در رده هفتم این جدول قرار گیرد، به‌طورقطع مدافع عنوان قهرمانی هرچند تیم خود را بسیار جوان کرده و بازیکنانی دارد که شاید کمتر میدان لیگ برتر دیده‌اند اما باید برای فرار از رده‌های پایین جدول موتور خود را برای کسب پیروزی‌های بیشتر روشن کند.
در دیگر سوی میدان مس رفسنجان از ۳ بازی انجام شده ۲ برد و یک باخت به دست آورد و جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند، این امتیازات و جایگاه دوم تیم در جدول نشان می‌دهد که آن‌ها به شدت به ۳ امتیاز این بازی برای بهبود جایگاه خود نیاز دارند. نامی نو هفته گذشته در کرمان مقابل دیگر نماینده کرمان با تک گل نسترن مقیمی به پیروزی رسیده بود و مس نیز در خانه دریژنو با نتیجه پر گل ۸ برصفر میزبانش را مغلوب کرد.
در یکی دیگر از مهم‌ترین بازی‌های این هفته شاگردان اردلان که بازی بزرگ هفته سوم را با پیروزی ۲ بریک مقابل هیئت خراسان رضوی به نام خود کردند در آبادان میهمان پالایش نفت آبادان هستند که هفته گذشته در دربی خوزستان متحمل شکست سنگین ۶ برصفر شد. نفتی‌ها برخلاف حریف قدر و صدرنشین خود در رده دهم جدول جای گرفته‌اند.
برنامه کامل به شرح زیر است:
نامی‌نو – مس رفسنجان
پالایش نفت آبادان – سایپا
شهروند ساری – دریژنو فرخ‌شهر

پارس‌آرا شیراز – رهیاب گستر تهران

هیئت فوتبال خراسان – دختران کویر مس کرمان

ستارگان ورامین – پویندگان فجر شیراز

در جدول رده‌بندی سایپا و پارس‌آرا با ۹ امتیاز اول و دوم هستند. مس، هیئت فوتبال خراسان و ستارگان ورامین نیز با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.