کد خبر : 142671
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 15:42
-

افضل:تمام سعی و تلاش ما قهرمانی در لیگ و آسیا است/بازیکنان مس همگی بازیکنان بزرگ تیم ملی هستند

افضل:تمام سعی و تلاش ما قهرمانی در لیگ و آسیا است/بازیکنان مس همگی بازیکنان بزرگ تیم ملی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی افضل در مورد انتخاب مجددش در تیم فوتسال مس سونگون به عنوان سرمربی این تیم گفت: باشگاه مس یکی از باشگاه‌های خوب کشور و آسیاست و همیشه تیم فوتسال این باشگاه حرف‌های زیادی هم در ایران و هم در آسیا داشته و بازیکنان خوبی را تحویل فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی افضل در مورد انتخاب مجددش در تیم فوتسال مس سونگون به عنوان سرمربی این تیم گفت: باشگاه مس یکی از باشگاه‌های خوب کشور و آسیاست و همیشه تیم فوتسال این باشگاه حرف‌های زیادی هم در ایران و هم در آسیا داشته و بازیکنان خوبی را تحویل فوتسال ایران داده است.

وی در ادامه گفت: من به مدت دو سال در این تیم حضور داشتم و روزهای خوبی با این باشگاه داشته و نتایج خوبی هم کسب کردیم. باشگاه مس یکی از منظم‌ترین باشگاه‌های فوتسال ایران است. همراه با مدیریت خوب و بازیکنان با تجربه.

سرمربی تیم مس سونگون گفت: بعد از رفتن تقی‌پور سرمربی این تیم از طرف مدیران باشگاه به من پیشنهاد شد که به عنوان سرمربی بتوانم در ادامه بازی‌های لیگ این تیم را همراهی کنم. باشگاه مس، باشگاه بزرگی است که هر مربی دوست دارد با آن کار کند و با توجه به درخواست مدیران باشگاه من هم قبول و کارها و برنامه‌های خود را به باشگاه ارائه کردم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا مس می‌تواند مجددا قهرمان لیگ برتر شود، گفت: همانطور که گفتم با توجه به اتحاد خوب مدیران باشگاه و هم بازیکنان این تیم همگی تلاش می‌کنیم که بتوانیم مس را در حد و نام و اندازه خودش که قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی آسیا است، برسانیم. البته از همین الان نمی‌توان پیش بینی کرد که چه تیمی می‌تواند قهرمان شود. همانطور که گفتم تمام سعی و تلاش ما برای قهرمانی در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا است.

وی در پاسخ به سوال دیگری که با توجه به اینکه کادر فنی این تیم همگی برکنار شده‌اند و آیا کادر فنی جدید انتخاب شده است، گفت: در حال حاضر تصمیمی برای کادر فنی گرفته نشده و من فعلا تنها به تبریز آمدم و ان‌شاءالله در ادامه کادر جدید را انتخاب خواهیم کرد.

افضل در پاسخ به سوال دیگری که آیا قصد جذب بازیکنان جدید دیگری دارید، گفت: فعلا هیچ تصمیمی مبنی بر جذب بازیکن جدید نداریم و بازیکنان تیم مس همگی بازیکنان بزرگی هستند که در تیم ملی حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.