کد خبر : 142892
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 15:47
-

توسلی: نگاه مردم و رسانه به فوتسال بانوان ازمسئولان فدراسیون ویژه‌تر است

توسلی: نگاه مردم و رسانه به فوتسال بانوان ازمسئولان فدراسیون ویژه‌تر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم نامی نو اصفهان قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان شروع خوبی در مسابقات فصل جاری نداشته و روز جمعه  با شکست مقابل تیم مس رفسنجان با ۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت. فرزانه توسلی درباره بازی مقابل مس در هفته چهارم مسابقات و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم نامی نو اصفهان قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان شروع خوبی در مسابقات فصل جاری نداشته و روز جمعه  با شکست مقابل تیم مس رفسنجان با ۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

فرزانه توسلی درباره بازی مقابل مس در هفته چهارم مسابقات و اخراج در دقایق پایانی گفت: پس از اینکه یک بر صفر عقب افتادیم در پنچ دقیقه پایانی پاورپلی کردیم. در فاصله کم که قدرت تصمیم گیری نداشتم توپ به دستم برخورد کرد و با تشخیص داور از زمین اخراج شدم. در ادامه نیز گل دوم را دریافت و بازی را واگذار کردیم.

گلر تیم نامی نو اصفهان در ادامه درباره نتایج تیمش در فصل جاری رقابت‌ها گفت: امسال نسبت به سایر تیم‌ها مهره‌های کم‌تری در اختیار داریم و باشگاه بومی گرایی کرده است. اکثر بازیکنان متولد ۷۹-۷۶ هستند و تجریه کمی دارند. برخی از آنها نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند. در ادامه با افزایش تجربه آنها وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

وی درباره سطح کیفی لیگ نیز گفت: نسبت به سال‌های گذشته، مسابقات لیگ از سطح کیفی بالاتری برخوردار است. به غیر از چند تیم اکثر تیم‌ها رقابت نزدیکی با هم دارند. اگر سال گذشته ۴ تیم مدعی حضور داشت در فصل جاری حدود ۷ تیم مدعی حضور دارد چرا که بازیکنان اصلی در سایر تیم‌ها پخش شده اند. از الان نمی‌توان قهرمان را پیش بینی کرد و همین باعث افزایش جذابیت مسابقات شده است.

توسلی افزود: نگاه رسانه و مردم عادی هر سال نسبت به لیگ فوتسال بانوان ویژه‌تر می شود. اکثر مردم عادی مسابقات ما را دنبال می کنند و این باعث امیدواری به آینده می شود. امیدوارم انعکاس تصویری نیز داشته باشیم  و خلاصه ای از بازی‌ها پخش تلویزیونی نیز شود.

بازیکن تیم نامی درباره نگاه مسئولان نیز گفت: چهار هفته از رقابت‌های لیگ گذشته و هنوز هیچ از مسئولان فدراسیون برای تماشای مسابقات وارد سالن نشده‌اند. وضعیت تیم ملی نیز نامشخص است. همیشه رسانه و مردم عادی بیش‌تر از مسئولان فدراسیون برای فوتسال بانوان ارزش قائل شده اند. امیدوارم در ادامه شاهد حضور مسئولان فدراسیون باشیم. لیگ خوبی داریم و ان شالله  مسئولان زمان بیش‌تری گذاشته و شاهد مسابقات باشند.

فرزانه توسلی در پایان گفت: در ابتدای مسابقات هستیم سال سختی در پیش داریم. با توجه به از دست دادن چند بازیکن و اینکه جایگزین نیز نداشتیم مسئولان به بومی گرایی و جوانگرایی پرداختند. شرایط برای تک تکمان سخت است. امیدوارم بازیکنان جوان در ادامه خود را پیدا کرده و بتوانیم در پلی آف حضور داشته باشیم. نامی نو مدافع عنوان قهرمانی است و در ادامه باید امتیازات را جمع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.