کد خبر : 142900
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 15:49
-

رضایی: بازی انتقامی نبود، اما تیم ما پیروز شد/ بازی با هیات مشهد رده دوم نیم فصل را مشخص می کند

رضایی: بازی انتقامی نبود، اما تیم ما پیروز شد/ بازی با هیات مشهد رده دوم نیم فصل را مشخص می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عاطفه رضایی پس از اینکه دیدار حساس هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال بانوان را مقابل نامی نو اصفهان با پیروزی پشت سرگذاشت گفت: بازی خوبی بود، انتقامی نبود، اما شاگردانم انگیزه زیادی برای شکست فینال پلی‌آف سال گذشته لیگ برتر را داشتند و کم اشتباه بازی کردند و برنده از زمین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عاطفه رضایی پس از اینکه دیدار حساس هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال بانوان را مقابل نامی نو اصفهان با پیروزی پشت سرگذاشت گفت: بازی خوبی بود، انتقامی نبود، اما شاگردانم انگیزه زیادی برای شکست فینال پلی‌آف سال گذشته لیگ برتر را داشتند و کم اشتباه بازی کردند و برنده از زمین خارج شدند.

وی اظهار داشت: در نیمه اول بازی هر دو تیم با احتیاط بازی کردند و نمی‌توانستیم حملات زیادی کنیم، اما در نیمه دوم روی یک ضد حمله دفاع تیم حریف به هم خورد و گل به خودی شد البته به نظر من بازیکن ما یعنی فاطمه سهرابی گل زد، اما گفتند قبل از اینکه وارد دروازه شود به دفاع نامی نو اصفهان برخورد کرده است.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان افزود: در دقایق پایانی مسابقه بازیکنان نامی نو اصفهان پاور پلی کردند و فرزانه توسلی توپ را با دست گرفت و از زمین اخراج شد. در مجموع شاگردانم کم اشتباه بازی کردند. در عین حال نامی نو اصفهان نیز اگرچه می‌گویند نصف بازیکنانش را از دست داده است، اما حریف دست و پا بسته‌ای نبود.

وی درخصوص بازی حساس هفته پنجم لیگ برتر برابر هیئت خراسان رضوی گفت: درحال حاضر با تفاضل گل بیشتر در رده دوم جدول رده بندی مسابقات قرار داریم و بازی این هفته که روز شنبه برابر هیئت خراسان رضوی برگزار می‌شود تیم رده دوم جدول مسابقات در نیم فصل اول را مشخص می‌کند.

رضایی ادامه داد: بازی خیلی حساسی داریم چون هم امتیاز هستیم و هر تیمی مسابقه با ببرد در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. تیم سایپا هم که مسابقات حساس خود را انجام داده است در صدر جدول قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.