کد خبر : 142725
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 11:09
-

مسوولیت توقف، تعلیق و تعطیلی مسابقه بر عهده داور است /به داور اعلام کردیم که شرایط برای ادامه بازی فراهم است

مسوولیت توقف، تعلیق و تعطیلی مسابقه بر عهده داور است /به داور اعلام کردیم که شرایط برای ادامه بازی فراهم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نماینده فدراسیون فوتبال پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری و قم در اهواز گفت: تلاش خودمان را انجام دادیم تا شرایط لازم طبق آن چه داور می‌خواهد برای ادامه بازی مهیا شد و بعد نیز به او گزارش دادیم و اعلام کردیم که این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نماینده فدراسیون فوتبال پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری و قم در اهواز گفت: تلاش خودمان را انجام دادیم تا شرایط لازم طبق آن چه داور می‌خواهد برای ادامه بازی مهیا شد و بعد نیز به او گزارش دادیم و اعلام کردیم که این شرایط اکنون وجود دارد.

خزفروش درباره نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری و سوهان محمد سیما قم در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: هر مسابقه‌ای در هر رشته‌ای که برگزار می‌شود، یک سری قوانین و مقررات دارد و ما باید به آن‌ها آشنا باشیم و وظایف خودمان را به خوبی بشناسیم و به آن عمل کنیم. مساله داوری هیچ ربطی به سازمان لیگ، فدراسیون و نماینده و ناظر بازی و داوری ندارد. طبق قانون بین‌المللی فوتبال نیز مسوولیت توقف، تعلیق و تعطیلی مسابقه بر عهده داور است و هیچ شخصی در هیچ رده‌ای حق دخالت در امور قضاوت داور را ندارد.

وی ادامه داد: وقتی داور یک تصمیمی را می‌گیرد، ما فقط می‌توانیم به او کمک کنیم که یک بازی به شکل صحیح و اصولی انجام شود. ما تذکر و هشدارها را می‌دهیم و نظارت می‌کنیم تا تمام عوامل برای انجام هر چه بهتر یک مسابقه حضور داشته باشند.

نماینده فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال چرا زمانی که جو آرام شد، شما به عنوان نماینده فدراسیون به داور کمک نکردید که بازی ادامه پیدا کند؟ گفت: در این زمینه به داور کمک کردیم و شرایط را برای او توضیح دادیم اما در نهایت داور است که تصمیم نهایی را می‌گیرد که یک بازی ادامه پیدا کند یا تعطیل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما شرایط برای ادامه بازی فراهم بود؟ عنوان کرد: تلاش خودمان را انجام دادیم تا شرایط لازم طبق آن چه داور می‌خواهد مهیا شد و به او گزارش هم دادیم و اعلام کردیم که این شرایط اکنون وجود دارد. در هر صورت مسوولیت تعطیلی بازی به عهده خود داور است و طبیعتا باید گزارشات خود را به کمیته انضباطی ارائه دهد و این کمیته نیز بر اساس گزارشاتی که به آنها می‌رسد، تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

خزفروش در پاسخ به این سوال که تصمیم در خصوص نتیجه بازی چه زمانی اعلام خواهد شد؟ گفت: امیدوارم به زودی اعلام شود. طبعا باید گزارشات به کمیته انضباطی اعلام شود و بعد نیز تصمیم گیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

سه بار بازی تعطیل شد هرچی فحش بود به داور دادن با بطری اب تو سرش زدن بعد بازی جلوی مامور و حراست اهواز کتکش زدن لبش پاره شد واقعا چجور باید داور میومد ادامه بازی رو میداد