کد خبر : 142974
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهریور 1398 - 13:18
-

ناظم الشریعه: تیم‌های حاضر در تورنمنت مشهد از بهترین‌های اروپا هستند/ در روسیه سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم

ناظم الشریعه: تیم‌های حاضر در تورنمنت مشهد از بهترین‌های اروپا هستند/ در روسیه سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ابتدا درباره بازی چهارجانبه‌ای که قرار است در مشهد برگزار شود و همچنین سطح برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: کمیته فوتسال قبل از آغاز جام ملت‌ها یک تورنمنت چهار جانبه‌ای را در مشهد تدارک دیده و قرار است این مسابقات آذر ماه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ابتدا درباره بازی چهارجانبه‌ای که قرار است در مشهد برگزار شود و همچنین سطح برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: کمیته فوتسال قبل از آغاز جام ملت‌ها یک تورنمنت چهار جانبه‌ای را در مشهد تدارک دیده و قرار است این مسابقات آذر ماه امسال با حضور تیم‌های بلاروس، اسلواکی، اوکراین برگزار شود.

تیم‌های حاضر در تورنمنت مشهد از بهترین تیم‌های اروپا هستند

او درباره سطح بازی این رقابت‌ها گفت: سطح رقابت در این بازی ها بسیار بالا است و بازی با این تیم‌ها می‌تواند برای ما بسیار مفید و مناسب باشد. این تیم‌ها هر کدام از بهترین های اروپا هستند و همچنین جزء تیم‌های بالای رنکینگ جهانی هستند و حضور در این مسابقات می‌تواند ما را در آستانه برگزاری جام ملت‌ها بسیار آماده و هماهنگ کند.

بازی با ایتالیا و فرانسه خیلی خوب و مفید است

ناظم الشریعه همچنین درباره بازی تدارکاتی تیم ملی با ایتالیا و فرانسه هم افزود و اینکه قرار است در کدام کشور برگزار شود افزود: کمیته فوتسال در حال رایزنی و گفت و گو است تا بهمن ماه بتوانیم با این ۲ کشور بازی داشته باشیم و اگر بتوانیم بازی با ایتالیا و فرانسه را هماهنگ کنیم می‌تواند خیلی به ما در رقابت‌های جام ملت‌ها و مقدماتی جام جهانی کمک کند، اما هنوز مکان برگزاری این مسابقه مشخص نیست.

به حواشی وجود آمده در لیگ نباید دامن بزنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه درباره وضعیت مسابقات لیگ برتر و همچنین حواشی اخیری که در برخی از مسابقات لیگ به وجود آمده است بیان داشت: لیگ برتر اسمال بسیار خوب و جذاب پیش می‌رود و امسال ما لیگ ما خیلی وضعیت خوبی را دارد و این حواشی نباید این جذابیت مسابقات را زیر سوال ببرد و ما نباید به این حواشی بپردازیم و باید سعی کنیم این حواشی به وجود آمده را به خوبی کنترل کنیم.

مشکلات اقتصادی در به وجود آمدن حواشی اثر گذار است

او افزود: مشکلات اقتصادی هم می‌تواند به این نوع مسائل دامن بزند. زیرا در این مسئله فقط باشگاه‌ها مقصر نیستند و مسائل فرهنگی هم در این امر دخیل هستند. اگر باشگاه‌های ما بتوانند ساختار فرهنگی را در تیم‌های خود جا بیندازند به طوری که طرفداران هر تیمی فقط به تشویق تیم محبوب خود بپردازند خیلی از مشکلات حل می‌شود و ما دیگر شاهد به وجود آمدن این نوع حواشی‌ها نخواهیم بود.

بازیکنان زیر ۲۰ سال‌ها باید بیشتر بازی کنند

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره وضعیت تیم زیر ۲۰ ساله‌ها نیز گفت: به نظر من برای تیم زیر ۲۰ ساله‌ها باید برنامه داشت و کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال بیشتر از تیم امید حمایت کند. بازیکنان زیر ۲۰ ساله‌های ما در تیم‌های لیگ برتری کم بازی می‌کنند و می‌توان گفت الان فقط دو نفر هستند که در ترکیب ثابت تیم‌ها خود بازی می‌کنند.

او افزود: من به عنوان سرمربی تیم ملی نمی‌توانم بازیکنی که در تیم خود بازی نکرده است را به تیم ملی دعوت کنم. این بازیکنان باید در ترکیب ثابت حضور داشته باشند تا بتوانند استعداد‌های خود را نشان دهند.

زمان کمی برای هماهنگی داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اعزام تیم ملی به مسابقات چهار جانبه آستاراخان روسیه گفت: قرار است ابتدا ۲۷ شهریور ماه اردوی تیم ملی را با حضور بازیکنان اصلی خود برگزار کنیم و می‌توان گفت بدون هماهنگی و زمان کافی به این مسابقات می‌رویم.

او افزود: همچنین بعد از پایان اردو تیم ملی، قرار است بامداد ۲۹ شهریور ماه ایران را به مقصد روسیه ترک کنیم و بعد از پایان این مسابقات ۴ مهر ماه به کشور بر می‌گردیم.

سعی می‌کنیم در روسیه بهترین نتایج را کسب کنیم

ناظم الشریعه در پایان صحبت هایش تصریح کرد: ما به هر تورنمنتی که می‌رویم سعی می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم. حضور در تورنمنت آستاراخان هم بسیار سخت است، زیرا ما بدون تمرین و هماهنگی کامل به این رقابت‌ها می‌رویم.

او افزود: در این تورنمنت تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و بازی با هر کدام از این تیم‌ها بسیار سخت است، اما ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم بهترین نتایج را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.