کد خبر : 143031
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 17:29
-

رضایی: تیم‌های قوی در لیگ زیاد هستند /از حساسیت دیدار با مشهد به خوبی آگاهم / هر دو تیم سه امتیاز این بازی را می‌خواهند

رضایی: تیم‌های قوی در لیگ زیاد هستند /از حساسیت دیدار با مشهد به خوبی آگاهم / هر دو تیم سه امتیاز این بازی را می‌خواهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان  اظهار داشت: شاگردانم این هفته قرار است با تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی مسابقه دهند و از حساسیت این دیدار به خوبی آگاهم، چون هر ۲ تیم سه امتیاز این بازی را می‌خواهند. تیم ما با تفاضل گل بیشتر در جایگاه دوم جدول قرار گرفته و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان  اظهار داشت: شاگردانم این هفته قرار است با تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی مسابقه دهند و از حساسیت این دیدار به خوبی آگاهم، چون هر ۲ تیم سه امتیاز این بازی را می‌خواهند. تیم ما با تفاضل گل بیشتر در جایگاه دوم جدول قرار گرفته و تیم خراسان که هم امتیاز ما است به دلیل تفاضل گل کمتر از ما در جایگاه سوم قرار دارد.

او تصریح کرد: ما برای صدرنشینی می‌جنگیم و توانایی هایمان را ثابت می‌کنیم، هدف ما برد در این بازی است، هر چند که اکثر بازیکنان تیم مشهد ملی پوش هستند، اما برای پیروزی به زمین می‌رویم.

رضایی افزود: در اولین دیدار لیگ امسال به مصاف سایپا رفتیم و متاسفانه نتیجه آن بازی را واگذار کردیم، اما این شکست را در دور برگشت در خانه خودمان جبران خواهیم کرد.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: تیم‌های قوی در لیگ فصل ۹۸ زیاد هستند و نمی‌توان هیچ پیش بینی درستی روی نتایج رقابت‌ها یا لیگ داشت، خوشبختانه شاهد مسابقات پویایی در لیگ هستیم و جوانان زیادی را در ترکیب تیم‌های مختلف می‌بینیم. به طور مثال در همین تیم خود ما (مس رفسنجان) دروازه بانمان یک دختر متولد سال ۷۹ است که در ترکیب اصلی تیم قرار دارد و در ۲ بازی برای ما کلین شیت کرده است.

رضایی تصریح کرد: بازیکنان جوان در ترکیب تیم ما هستند، اما بستگی به شرایط بازی از آن‌ها استفاده می‌کنیم و ترجیح می‌دهم از دختران کم سن و سالم بیشتر در بازی‌های راحت‌تر بهره ببریم. ان شاء الله این جوانان به اردو‌های تیم ملی راه پیدا کنند تا انگیزه هایشان رفته رفته چندین برابر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.