کد خبر : 143034
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 شهریور 1398 - 8:18
-

اسعدی: مقابل آذرخش بازی در کنترل ما بود/ فضای شهروند صمیمی و لذت بخش است

اسعدی: مقابل آذرخش بازی در کنترل ما بود/ فضای شهروند صمیمی و لذت بخش است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اسعدی که با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل نقش بسزایی در رقم خوردن پیروزی شهروند ساری برابر آذرخش بندرعباس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال داشت، گفت: تیم آذرخش پر مهره است و جایگاهی که الان در جدول دارد اصلاً نشان دهنده ضعیف بودن آنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اسعدی که با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل نقش بسزایی در رقم خوردن پیروزی شهروند ساری برابر آذرخش بندرعباس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال داشت، گفت: تیم آذرخش پر مهره است و جایگاهی که الان در جدول دارد اصلاً نشان دهنده ضعیف بودن آنها نیست و به جرأت می توانم بگویم این تیم در آینده می تواند جایگاه خیلی بهتری در جدول داشته باشد.

وی‌ افزود: ما در بازی با آذرخش توانستیم سرعت بازی را به خوبی کنترل کنیم و تنها در لحظاتی که کنترل بازی را از دست دادیم، گل دریافت کردیم که این نشان می دهد آذرخش تیم خیلی خوبی است که از فرصت ها به نحو احسن استفاده می کند. با این حال مقابل آنها مستحق برد بودیم و خدا را شکر‌ که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

بازیکن شهروند ساری با بیان اینکه این تیم امسال با تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان روبرو شده، اذعان داشت: تزریق تفکرات جدید در هر مجموعه مستلزم زمان برای رسیدن به نتیجه مطلوب است و بعد از گذشت چند هفته، تازه داریم به مرز پختگی تاکتیکی و اجرای تفکرات آقای لک نزدیک می شویم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و جایگاه خودمان را باز هم در جدول بهبود ببخشیم.

وی با ابراز خرسندی از کار‌ کردن زیر نظر رضا لک در تیم شهروند ساری افزود: آقا رضا برای آنالیز حریفان و همچنین گوشزد کردن نقاط ضعف و قوت خودمان در بازی ها وقت زیادی می گذارد و با توجه به سوابقی که ایشان در به دست آوردن عناوین متعدد در لیگ ایران و باشگاه های آسیا دارد، طبیعی است که برای هر بازی برنامه و استراتژی خاص همان مسابقه را داشته باشیم.

اسعدی در خصوص عملکردش در ترکیب شهروند ساری نیز گفت: تا اینجای فصل تمام تلاشم را برای بهترین عملکرد انجام داده ام. متأسفانه بعد از بازی با مس سونگون دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ پای چپ شدم و یک بازی را از دست دادم. با اینکه هنوز بهبودی کامل را به دست نیاوردم اما در چند مسابقه اخیر بازی کردم و در طی ابن هفته ها کم کم بهتر شدم. جا دارد از پزشک تیم مان بابت زحماتی که برایم کشید تا زودتر بهبود پیدا کنم، تشکر کنم.

وی پیرامون دیدار خارج از خانه این هفته شهروند ساری با ستارگان ورامین اظهار داشت: ستارگان ترکیبی از تجربه و جوانی است. بازی سختی در ورامین داریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در آنجا انجام دهیم تا در درجه اول تماشاگران شاهد دیداری مهیج باشند و هم اینکه ان شاالله ما برنده باشیم و با دست پر به ساری برگردیم.

اسعدی با صمیمی و لذت بخش توصیف کردن فضای حاکم بر باشگاه شهروند ساری خاطرنشان کرد: شهروند تیم با ریشه ای در لیگ ایران است و خوشحالم که امسال در کنار این تیم و هواداران نمونه اش هستم. هواداران مهم ترین سرمایه شهروند هستند که عاشقانه تیم را تشویق می کنند. امیدوارم بتوانیم با بازی های خوب و بردهای پیاپی دلشان را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.