کد خبر : 143058
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهریور 1398 - 20:18
-

فرار از شکست محمد سیما در ثانیه های پایانی/پیروزی هایپر در جدال شش امتیازی/ سن ایچ برد،گیتی پسند متوقف شد/پیروزی ستارگان در بازی جنجالی،توقف مقاومت در خانه/مس از باخت برد ساخت

فرار از شکست محمد سیما در ثانیه های پایانی/پیروزی هایپر در جدال شش امتیازی/ سن  ایچ برد،گیتی پسند متوقف شد/پیروزی ستارگان در بازی جنجالی،توقف مقاومت در خانه/مس از باخت برد ساخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد.در بازی های امروز تیم محمد سیمای قم در حالی که تا ثانیه های پایانی دو بریک از آذرخش عقب بود با زدن گل تساوی در ۴ ثانیه مانده به بازی یک امتیاز از بازی خانگی گرفت. در شیراز ارژن بازی شش امتیازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد.در بازی های امروز تیم محمد سیمای قم در حالی که تا ثانیه های پایانی دو بریک از آذرخش عقب بود با زدن گل تساوی در ۴ ثانیه مانده به بازی یک امتیاز از بازی خانگی گرفت.

در شیراز ارژن بازی شش امتیازی را به هایپر شاهین شهر باخت تا تیم مهمان با پیروزی در این بازی از منطقه خطر دور شود.

اهورا بهبهان در خانه خود در دیداری نزدیک و پربرخورد با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب سن ایچ شد تا شاگردان اصغری مقدم شکست هفته قبل خود را جبران کنند.

گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد در حساس ترین بازی هفته تن به تساوی دادند.این بازی که تا دقایق پایانی با هت تریک محمدرضا سنگ سفیدی به سود گیتی پسند بود در نهایت با تساوی ۳ بر۳ به پایان رسید.

بازی تیم های ستارگان ورامین با شهروند ساری در شرایطی به سود تیم ورامین خاتمه یافت که بازی جنجال و درگیری و اعتراض به داور همراه بود.شهروندی ها در ثانیه پایانی صاحب ضربه پنالتی شدنذ که نصیری نیا آن را مهار کرد تا ستارگان سه امتیاز ارزشمند را مقابل تیم رضا لک دشت کند.

مقاومت نیز در بازی خانگی مقابل حفاری خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا دو تیم در میانه جدول باقی بمانند.

در آخرین بازی این هفته هم تیم های شاهین کرمانشاه و مس سونگون به مصاف هم رفتند که مسی ها در شرایطی که یک بر صفر از میزبان خود عقب بودند در نهایت دو بر یک پیروز شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.