کد خبر : 143208
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 18:31
دسته‌بندی نشده
-

دست از تلاش بر نمی داریم

اصغری مقدم : بازیکنانم با عشق و با تمام وجود بازی می کنند/ از نظر مهره ای و بضاعت ضعیف تر هستیم

اصغری مقدم : بازیکنانم با عشق و با تمام وجود بازی می کنند/ از نظر مهره ای و بضاعت ضعیف تر هستیم
سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: بازیکنانم بسیار جنگنده در میدان ظاهر شدند و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: بازیکنانم بسیار جنگنده در میدان ظاهر شدند و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.

جواد اصغری مقدم جمعه شب پس از پیروزی تمیش مقابل تیم اهورا با بیان اینکه بازیکنانمان به خود باوری لازم رسیده اند اظهار داشت: در نیمه اول توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتیم و بچه‌های ما بسیار دونده و پر تلاش ظاهر شدند و توانستیم از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را ببریم و چند گل به حریف بزنیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کردند گفت: اهورا تیم بسیار خوب و جوانی است که از بازی های قبلی خود ۱۴ امتیاز کسب کرده بود و تیم های قدرتمندی را متوقف کرده و شکست داده بود که ما از این موضوع آگاه بودیم اما در کل بچه‌های ما بهتر از حریف بودند و توانستیم این نتیجه را رقم بزنیم.

سرمربی اهورا گفت: بازیکنانم با عشق و با تمام وجود بازی می کنند و همین باعث شده که در ردیف تیم های صدر جدول باشیم. ما از بازیکنان جوان و با تجربه بهره می بریم و همه بازیکنان برای یک هدف تلاش می کنند.

اصغری مقدم گفت: ما برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر و راهیابی به مرحله پلی آف برنامه داریم.بازیکنانم از جانشان مایه می گذارند. آنها حتی اگر مصدوم شوند هم برای تیم به میدان می روند. ما نسبت به سایر تیم ها، از نظر مهره ای و بضاعت ضعیف تر هستیم اما دست از تلاش بر نمی داریم.

وی با بیان اینکه در هر بازی تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشیم گفت: دوست دارم تیمم جوان و بی حاشیه باشد و از نظر اخلاقی هم در سطح بالایی قرار بگیرد. بدون شک بازیکنانی که حرف شنویی دارند، موفق می شوند. بازیکنان ما بی حاشیه، حرف گوش کن و یک دل هستند و این رمز موفقیت ما است.

دیدار تیم های اهورا و سن ایچ ساوه ۶ بر چهار به سود سن ایچ به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.