کد خبر : 143143
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 15:50
-

تاتامی جمع شد، تا فوتسال برگزار شود/ ورود به سالن با زور!

تاتامی جمع شد، تا فوتسال برگزار شود/ ورود به سالن با زور!

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  روز جمعه  22 شهریورماه در یک اتفاق نادر در ورزش استان کرمانشاه، مسابقات کیوکوشین کاراته و هفته دوازدهم فوتسال لیگ برتر کشور به صورت همزمان در سالن شهدای بازی‌دراز مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم برگزار و با یکدیگر تداخل پیدا کرد و در حالی که تماشاگران فوتسال منتظر برگزاری مسابقه

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  روز جمعه  22 شهریورماه در یک اتفاق نادر در ورزش استان کرمانشاه، مسابقات کیوکوشین کاراته و هفته دوازدهم فوتسال لیگ برتر کشور به صورت همزمان در سالن شهدای بازی‌دراز مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم برگزار و با یکدیگر تداخل پیدا کرد و در حالی که تماشاگران فوتسال منتظر برگزاری مسابقه لیگ برتر فوستال بودند نظاره‌گر برگزاری مسابقات کاراته شدند.

این مساله با وساطت مسؤولان برگزاری مسابقات به صورت مسالمت‌آمیز حل و تاتامی مسابقات کاراته جمع‌آوری شده و ادامه مسابقات به بعد از فوتسال موکول شد.

پیمانکار مدیریت سالن چند منظوره شهدای بازی‌دراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت:مسؤولان تیم شاهین کرمانشاه هیچگونه قراردادی برای حضور در سالن شهدای بازی دراز مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم ندارند و به زور و با استفاده از وساطت افراد مختلف مسابقات خود را در این سالن برگزار می‌کنند و من نمی‌دانم در صورت بروز مشکل چه کسی جوابگو حوادث این سالن خواهد بود.

سجاد غلامی با بیان این مطلب که بارها قرارداد تنظیم شده توسط این پیمانکار به حضور مدیریت تیم شاهین ارسال شده است، گفت: سه ماه پیش قرارداد تنظیم شده خدمت سرپرست باشگاه ارسال شده است ما باشگاه شاهین از امضای قرارداد خودداری کرده و بدون داشتن قرارداد بازی‌های خود را در این سالن برگزار می‌کند این در حالی است که مسؤولان کاراته از دو ماه پیش قرارداد خود را برای برگزاری مسابقات خود تنظیم کرده بودند.

وی گفت: تیم شاهین برای برگزاری تمرین و مسابقات دو شرایط مجزا دارد و هزینه‌ای بابت برگزاری تمرین در این سالن پرداخت کرده است، اما هنوز قرارداد برگزاری مسابقات در این سالن امضا نشده و به همین دلیل در هفته قبل میزبانی این تیم نیز از ورود بازیکنان هر دو تیم به سالن جلوگیری شد، اما با وساطت چند نفر اجازه برگزاری مسابقه به مسؤولان شاهین را دادیم.

پیمانکار سالن با بیان یک سوال، اضافه کرد: تیم شاهین قرارداد استفاده از سالن را امضا نمی‌کند، هزینه استفاده از سالن را پرداخت نمی‌کند و بازی‌های خود را به زور در این سالن برگزار می‌کند حال اگر مشکل و یا حادثه ای در این سالن رخ دهد چه کسی جوابگو خواهد بود؟

غلامی با بیان این مطلب که مسؤول برگزاری مسابقات کاراته از حق خود عدول کرده و اجازه برگزاری مسابقه را به شاهین داد، افزود: مسابقات کاراته به علت برخورد نامناسب لیدرها و برخی طرفداران تیم شاهین و با کوتاه آمدن مسؤولان کاراته و با توجه به جو سالن در راستای جلوگیری از هرگونه حادثه و یا برخورد قطع و به بعد از برگزاری مسابقه فوتسال موکول شد، اما مسؤولان تیم شاهین بدانند من از حق خودم نمی‌گذرم و حلال نمی‌کنم.

رضا فتاحی، مسؤول برگزاری مسابقات این سبک از کاراته  در ادامه این گفت‌وگو، خاطرنشان کرد: از دو ماه قبل برای برگزاری این مسابقات با مسؤولان سالن برای برگزاری مسابقه در یک روز کامل هماهنگ کرده بودیم اما با توجه به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال مجبور شدیم به ورزشکاران استراحت داده و مسابقه را پس از فوتسال دنبال کنیم.

فتاحی ادامه داد: هرچند که برای برگزاری این مسابقه از مدت‌ها پیش هماهنگ کرده بودیم و قرار بود یک روز کامل این سالن در اختیار تیم ما باشد با توجه به اهمیت بازی فوتسال تیم شاهین کرمانشاه از حق خود گذشته و بدون ابراز هیچگونه شکایتی مسابقه را به بعد از بازی شاهین موکول کردیم.

اما در خصوص حواشی مربوط به این مسابقه مدیر رسانه‌ای تیم شاهین، گفت: قرارداد مشخصی در خصوص اجاره سالن شهدای بازی دراز مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم نداریم، اما براساس توافقات صورت گرفته با مدیریت سالن، این سالن برای برگزاری مسابقات در اختیار تیم ما قرار می‌گیرد و ما هر هفته برنامه بازی را مکتوب به این مجموعه اعلام می‌کنیم.

ناصر شمالی اظهار داشت: براساس همین روند از شنبه هفته گذشته به صورت مکتوب برگزاری بازی تیم شاهین در این مجموعه ورزشی به اطلاع مسؤولان سالن رسیده و اطلاعیه‌های مربوط به آن در مجموعه نصب شده است این در حالی است که در چند هفته گذشته مبلغی به عنوان اجاره‌بها به پیمانکار سالن پرداخت شده است.

قراردادهای مکتوب حجت این وقایع هستند، شمالی در خصوص مبلغ قرارداد، میزان بدهی و کیفیت قرارداد، افزود: قرارداد مکتوب مشخصی در خصوص سالن وجود ندارد و با توجه به این که هر بازی تیم شاهین دو تایم از سالن را به خود اختصاص می‌دهد ما هزینه‌ای بیشتر از دو تایم از سالن را پرداخت کرده‌ایم و اما پیمانکار سالن درخواست مبلغی بیشتر از این مقدار را دارد که این مساله منطقی به نظر نمی‌رسد.

سوالی که در اینجا از طرف هر فوتسال‌دوستی مطرح می‌شود این است که چرا تیم فوتسال شاهین کرمانشاه از سالن‌های اختصاصی اداره‌کل ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه برای برگزاری مسابقات خود استفاده نمی‌کند؟ رئیس اداره ورزش شهرستان کرمانشاه در خصوص این موضوع، یادآور شد: مجموعه حضرت امام خمینی (ره) بدون دریافت اجاره‌بها در اختیار تیم شاهین کرمانشاه قرار گرفته است، اما مسؤولان تیم شاهین علاقه‌ای به برگزاری مسابقه در سالن حضرت امام (ره) ندارند.

مصطفی باباملکی افزود: سالن مجموعه ورزشی حضرت امام یک سالن کامل با ظرفیت بالای تماشاگران، رختکن‌های مجزا و شرایط ویژه مسابقه است، که به صورت رایگان به تیم شاهین پیشنهاد شده است، امامسؤولان این تیم علاقه‌ای به برگزاری مسابقات خود در این سالن ندارند.

در خصوص صحبت‌های باباملکی، مدیر رسانه‌ای تیم شاهین نظر دیگری دارد و می‌گوید: ترافیک بالای مسابقات مجموعه ورزشی امام و کف پوش نامناسب این سالن اجازه برگزاری مسابقه در این سالن را به ما نمی‌دهد در غیر این صورت بسیار علاقمند به برگزاری مسابقه در این سالن هستیم.

شمالی اظهار داشت: مجموعه ورزشی حضرت امام خمینی(ره) برای برگزاری تمرینات فوتسال در اختیار تیم ما قرار می‌گیرد، اما در طول ماه‌های گذشته به علت برگزاری مسابقات متعدد بارها تمرینات تیم ما کنسل شده و این در حالی است که نصب داربست‌های متعدد در این سالن، کفپوش آن را غیرقابل استفاده کرده است.

وی تصریح کرد: در صورت رفع موانع برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی حضرت امام، تیم شاهین نه تنها هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات در این سالن ندارد بلکه بسیار علاقمند نیز است.

حال آنچه از صحبت‌های طرفین به نظر می‌رسد تیم شاهین کرمانشاه باید قرارداد استفاده از سالن را امضا کرده و یا به شرایط مجموعه ورزشی حضرت امام خمینی (ره) رضایت بدهد و مسؤولان اداره ورزش در راستای مساعدت با این تیم، ایرادات این سالن را هر چه زودتر برطرف کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.