کد خبر : 143063
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 11:56
-

روز پیکر:نمی خواهند که بندرعباس دارای تیم لیگ برتری باشد/مدیرعامل از پاسخگویی به مطالبات بازیکنان فراری است

روز پیکر:نمی خواهند که بندرعباس دارای تیم لیگ برتری باشد/مدیرعامل از پاسخگویی به مطالبات بازیکنان فراری است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به مشکلات مالی و مدیریتی این تیم گفت: از وعده های توخالی مسئولان باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی خسته شده ایم. عباس روز پیکر در جمع خبرنگاران در خصوص تساوی این تیم مقابل سوهان محمد سیمای قم، افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به مشکلات مالی و مدیریتی این تیم گفت: از وعده های توخالی مسئولان باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی خسته شده ایم.

عباس روز پیکر در جمع خبرنگاران در خصوص تساوی این تیم مقابل سوهان محمد سیمای قم، افزود: می دانستیم که بازی کردن مقابل سوهان محمد در قم برای هر تیمی بسیار سخت است ولی موفق شدیم بازی بسیار خوبی مقابل این تیم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و تا ثانیه های آخر نیز پیروز مسابقه بودیم و حیف شد که در ۱۰ ثانیه آخر، برد را با مساوی عویض کردیم ولی خوشحال هستیم که تماشاگران بازی خوبی را تماشا کردند.

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس با اشاره به مشکلات این تیم افزود: تیمی که چهار روز قبل از شروع فصل بسته شده است و از نظر بدنسازی کار زیادی نکرده است طبیعی است که نتایج خوبی نتواند کسب کند.

وی ادامه داد: در برخی پست ها تنها یک بازیکن داریم و علاوه بر مصدومیت و خستگی بازیکنان، از هفته سوم به بعد حاشیه ها گریبان گیر تیم شده است.

روزپیکر با انتقاد از وعده های خلاف واقع مسئولان باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی بیان کرد: ای کاش به جای وعده های دروغ، می گفتند که پول نمی دهیم تا بازیکنان نیز با توجه به شرایط باشگاه نسبت به ادامه فعالیت خود تصمیم می گرفتند.

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس با بیان اینکه به جرئت می توانم بگویم در پنج سال گذشته مدیرعامل این تیم پنج بار هم به سر تمرینات این تیم نیامده است، تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه از پاسخگویی به مطالبات بازیکنان تیم فراری است و در چنین شرایطی تیم را نمی توان یک نفره جمع کرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس پای کار این تیم نیست، ادامه داد: هر هفته وعده پرداخت مطالبات را می دهند ولی وقتی این وعده محقق نمی شود، حتی جواب تلفن های ما را هم نمی دهند، انگار دشمن تیم و بی خیال نسبت به سرنوشت تیم هستند و می خواهند تیم را نابود کنند.

روزپیکر ادامه داد: با یکی از ارگان های خارج از باشگاه هماهنگی صورت گرفته تا برای اعزام تیم آذرخش به مسابقات، بلیت های هواپیما را تامین کند و اگر همکاری این ارگان هم نباشد، برای اعزام به مسابقات نیز با مشکل جدی مواجه می شویم.

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس افزود: استان هرمزگان دارای صنایع مهمی است که می توانند به عنوان حامی مالی به کمک این تیم بیایند ولی متاسفانه این صنایع از تیم های لیگ برتری استان حمایت نمی کنند.

وی با بیان اینکه برخی نمی خواهند که بندرعباس دارای تیم لیگ برتری باشد، ادامه داد: تیم آذرخش بندرعباس تیم محلی بوده که از نونهالان کار با آنها را آغاز و موفق به صعود در لیگ برتر شده است ولی قدر آن را در استان نمی دانند.

به گزارش ایسنا، سوهان محمد سیمای قم در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر جمعه میزبان آذرخش بندرعباس بود که در ثانیه های پایانی این مسابقه توانست با زدن گل دوم، از شکست در یک بازی خانگی نجات یافته و به تقسیم امتیازات با میهمان خود رضایت دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

تو هم که فقط دم از نداری میزنی
پس چطور قراردادهای بالای ۱۰۰ میلیونی میبندی اول فصل

مجتبی دوشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵

بابا من ۵ ساله فوتسال رو به شدتت دنبال میکنم تو این مدت این فقط نق میزنه نداریم اگه نداری برو برادر دیگه چرا موندی یا خبری دیگه ای هست