کد خبر : 143141
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 15:41
-

شریف : با حضور بازیکنان اصفهان حریف ، چرا باید از داوران اول و دوم اصفهانی استفاده شود؟

شریف : با حضور بازیکنان اصفهان حریف ، چرا باید از داوران اول و دوم اصفهانی استفاده شود؟

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف با گلایه از داوری دیدار تیمش برابر مس رفسنجان در حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، گفت: تا این هفته به داوری مسابقات اعتراضی نکردم، اما این هفته باید بگویم به داوری باختیم. فیلم بازی تیم ما با مس رفسنجان گویای واقعیت است و به فدراسیون نیز ارسال

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف با گلایه از داوری دیدار تیمش برابر مس رفسنجان در حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، گفت: تا این هفته به داوری مسابقات اعتراضی نکردم، اما این هفته باید بگویم به داوری باختیم. فیلم بازی تیم ما با مس رفسنجان گویای واقعیت است و به فدراسیون نیز ارسال می‌کنم.

« بازیکن مس رفسنجان توپ را با دست زد و داور به او کارت زرد نشان نداد. در حالی که اگر کارت زرد می‌گرفت، به دلیل دو کارته شدن باید اخراج می‌شد.»، وی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: فیلم بازی را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم. شاید نتیجه بازی تغییر نکند، اما شاید برای تیم‌های دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. در دیدار برابر مس رفسنجان عملکرد خوبی نداشتیم، اما مستحق باخت نبودیم. به حریف پنالتی دادند، در حالی که خطایی انجام نشده بود و وقتی بازیکن مس خطا کرد، داور به او اخطار نداد.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی به انتخاب داوران بازی‌ها اعتراض کرد و گفت: تعجب می‌کنم در مسابقه‌ای که چند بازیکن اصفهانی دارد، چرا باید از داوران اول و دوم اصفهانی استفاده شود. به نظر من پنالتی دوم به ناحق بود.

شریف با گلایه از قرعه بد تیمش تصریح کرد: متأسفانه قرعه‌کشی لیگ برتر از ابتدای مسابقات برای تیم ما خوب نبود و پنج دیدار نخست ما با تیم‌های قدرتمند بود. هفته آینده هم با نامی‌نوی اصفهان بازی داریم که تیم قدرتمندی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.