کد خبر : 143066
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 13:08
-

مرتضایی: تیم یکدلی داریم که بازیکنان برای موفقیت تیم فداکاری می‌کنند

مرتضایی: تیم یکدلی داریم که بازیکنان برای موفقیت تیم فداکاری می‌کنند

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: در دیدار با گیتی‌پسند اتفاقی افتاد که در بازی‌های قبلی ما هم اتفاق افتاده بود و به همین دلیل عصبانی شدیم اما از تیم گیتی‌پسند و تماشاگران عذرخواهی می‌کنم. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی پس از تساوی ۳ بر ۳ تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته دوازدهم لیگ

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: در دیدار با گیتی‌پسند اتفاقی افتاد که در بازی‌های قبلی ما هم اتفاق افتاده بود و به همین دلیل عصبانی شدیم اما از تیم گیتی‌پسند و تماشاگران عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی پس از تساوی ۳ بر ۳ تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی را بین تیم اول و سوم جدول رده‌بندی شاهد بودیم. خوشحالم که روند شکست‌ناپذیری خود را ادامه داده و تیم یکدلی داریم که بازیکنان برای موفقیت تیم فداکاری می‌کنند.

وی افزود: چند بار از حریف عقب افتادیم ولی با سعه‌صدر و بازی هوشمندانه توانستیم بازی را مساوی کنیم هر چند در نیمه دوم فرصت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم که به تیر دروازه برخورد کرد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد ادامه داد: از حق نگذریم تیم گیتی‌پسند فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد و به این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم هم فرش‌آرا و هم گیتی‌پسند در ادامه لیگ برتر موفق باشند.

وی درباره حواشی این دیدار و درگیری بازیکنان ۲ تیم در پایان نیمه نخست گفت: علاقه ندارم درباره حواشی صحبت کنم و خیلی هم در حاشیه نیستم اما صحنه‌ای که اتفاق افتاد و بازیکن حریف در حالی که توپ از زمین خارج شده بود بازیکن ما را زد و چون این اتفاق در بازی‌های قبلی ما هم اتفاق افتاده بود، عصبانی شدیم و از تیم گیتی‌پسند و تماشاگران عذرخواهی می‌کنم. در یک لحظه کنترل من، بازیکنان و کادرفنی که چند بار شاهد اتفاق مشابه بودند از دستمان خارج شد و امیدوارم این مسائل با صحبت برطرف شود و شاهد فوتسال زیبا و پاک باشیم.

مرتضایی تصریح کرد: خوشبختانه این حاشیه بین ۲ نیمه برطرف شد و در نیمه دوم ۲ تیم بازی آرام و زیبایی را به نمایش گذاشتند.

وی درباره داوری این دیدار بیان کرد: در یکی دو صحنه در کناره‌ها و روی خطاها هر ۲ تیم به تصمیمات داور معترض بودند اما در مجموع به داوران خسته نباشید می‌گویم چون بازی سختی را داوری کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.