کد خبر : 143080
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 12:40
دسته‌بندی نشده
-

سنگ‌سفيدي سوپراستار ناكام جدال اصفهان؛

ناکامی هت‌تریک رویایی سنگی در شبه دربی مشهدی‌ها/ زور قدرت هم به گیتی نچربید

ناکامی هت‌تریک رویایی سنگی در شبه دربی مشهدی‌ها/ زور قدرت هم به گیتی نچربید
محمدرضا سنگ‌سفيدي در ديدار جذاب اصفهان يك روز به يادماندني را از خود به جاي گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و فرش‌آرا به دلیل حضور بازیکنان و مربیانی فصول گذشته فرش‌آرا همچون حسین عظیمی و حمید بی‌غم در ترکیب گیتی‌پسند و انگیزه‌های خاص دو تیم برای سربلند بیرون آمدن از این شبه دربی در حالی با تساوی به پایان رسید که علاقمندان به فوتسال شاهد یک فوتسال بی‌نظیر ایرانی بودند.

در این بازی که یکی از روزهای اوج محمدرضا سنگ‌سفیدی بود، او توانست با ثبت هت‌تریک و گل‌هایی یکی از یکی زیباتر فوتسالی به یادماندنی را به نمایش بگذارد. اوج هنرمندی این ملی‌پوش گیتی‌پسند در گل دوم او بود که با تصاحب توپ در ریباند از میانه زمین پا به توپ شد و با دو دریبل دیدنی بازیکنان فرش‌آرا، با ضربه‌ای چیپ دروازه مسعود محمدی را باز کرد.

در سوی دیگر زمین نیز لیدر مشهدی‌ها، بدون شک قدرت بهادری باتجربه بود که با قدرت شوتزنی مثالزدنی خود توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند و در واپسین دقایق نیز با نفوذ به عمق دفاع حریف و گلزنی، بازی ۵نفره فرش‌آرا را برای فرار از شکست در اصفهان تکمیل کرد.

قدرت بهادری در این بازی که در نهایت به تساوی رسید قدرتمندانه بازی کرد اما زور او به تنهایی برای کسب سه امتیاز هم کافی نبود هر چند که تداوم سریال نباختن‌های تیم مشهدی در خارج از خانه مهمترین دستاورد او و همبازیانش برای فرش‌آرا به شمار می‌رفت.

در این بازی فوق‌العاده جذاب درخشش دروازه‌بانان دو تیم و البته دیرک‌های دروازه مانع از گل چهارم سنگ‌سفیدی و گل سوم قدرت بهادری شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

یه نفر نیمکت گیتی رو کنترل کنه
داور رو میزنن،فحاشی میکنن،اعتراض شدید میکنن،از همه هم طلبکار هستن
چرا هیچ برخوردی با این تیم ناسالم نمیشه؟