کد خبر : 143248
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 14:08
-

افضل:آماده نبودن سالن مسابقه ما را با مشکل روبرو کرد/ بازی پرفشاری داشتیم

افضل:آماده نبودن سالن مسابقه ما را با مشکل روبرو کرد/ بازی پرفشاری داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سنگون ورزقان گفت:‌ خدا را شکر در حال حاضر مشکلی نداریم به جز مصدومیت  چند بازیکن مس که ان شاالله امیدوارم تا شروع نیم فصل دوم آنها بهتر و به زمین مسابقه برگردند. در این جا دارد از مدیریت خوب باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سنگون ورزقان گفت:‌ خدا را شکر در حال حاضر مشکلی نداریم به جز مصدومیت  چند بازیکن مس که ان شاالله امیدوارم تا شروع نیم فصل دوم آنها بهتر و به زمین مسابقه برگردند. در این جا دارد از مدیریت خوب باشگاه برای مهیا کردن شرایط خوب تیم تشکر کنم.

وی در مورد پیروزی ۲ بر یک مس سنگون مقابل شاهین کرمانشاه گفت: بازی خوب و پرفشاری در مقابل تیم خوب شاهین کرمانشاه داشتیم علیرغم اینکه بازی قرار بود  ساعت ۱۸  برگزار شود اما متاسفانه به دلیل آماده نبودن زمین بازی این مسابقه با تاخیر برگزار شد به این دلیل که قبل از این بازی سالن  مسابقه در اختیار هیأت تکواندوی کرمانشاه بود.

سرمربی مس سنگون گفت:  بعد از اتمام مسابقات تکواندو ما در سالن بازی حاضر شدیم متاسفانه سالن خیلی کثیف و از طرفی کفپوش سالن پارکت بود. که به دلیل مشکلات سالن نتوانستیم در ابتدا به خوبی گرم کنیم و از طرف دیگر به  دلیل پارکت بودن کفپوش سالن و کثیف بودن ، احتمال لیز خوردن  بازیکنان را می‌دادیم و می ترسیدیم آنها مصدوم شوند.با توجه به این مشکلات ناظر مسابقه اصرار به شروع  این بازی داشت  در ادامه ما  فقط توانستیم ده دقیقه قبل از بازی گرم کنیم و در همان دقایق ابتدایی به دلیل فشار زیاد ما گل اول را دریافت کردیم. اما خدا را شکر توانستیم ۲ بر یک پیروز شویم و ۳ امتیاز این بازی را به دست آوریم.

وی در مورد مشکلات به وجود آمده در کرمانشاه و اینکه آیا با سازمان لیگ صحبتی شده یا خیر،‌گفت: کار من فنی و برنامه‌ریزی برای تیم است، من فکر می‌کنم باشگاه مکاتبه های با سازمان لیگ داشته است.

وی همچنین در مورد بازی‌های لیگ برتر امسال گفت: خدا را شکر دوسالی است که لیگ منظم برگزار می‌شود اما امسال با آمدن  آرش جابری به عنوان دبیر کمیته فوتسال لیگ نظم بهتری نسبت به سال‌های قبل پیدا کرده که امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.