کد خبر : 143219
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 13:43
-

دروازه‌بان برزیلی و عالیقدر از نیم فصل دوم در ترکیب گیتی‌پسند

دروازه‌بان برزیلی و عالیقدر از نیم فصل دوم در ترکیب گیتی‌پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال گیتی پسند در نیم فصل دوم با تغییراتی وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود. پس از جدایی سپهر محمدی، دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی پسند از این تیم و حضور او در لیگ روسیه، این باشگاه با چند دروازه‌بان وارد مذاکره شد و درنهایت با آلکس فالکون دروازه‌بان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال گیتی پسند در نیم فصل دوم با تغییراتی وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود.

پس از جدایی سپهر محمدی، دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی پسند از این تیم و حضور او در لیگ روسیه، این باشگاه با چند دروازه‌بان وارد مذاکره شد و درنهایت با آلکس فالکون دروازه‌بان برزیلی به توافق رسید با این وجود در چند هفته اخیر از این بازیکن استفاده نکرده است.

فالکون چند روزی هست که به ایران آمده و در تمرینات گیتی پسند هم شرکت می‌کند. ضمن این که آی تی سی او هم رسیده و عملا مشکلی برای همراهی گیتی پسند ندارد با این حال این باشگاه قصد دارد روند جذب او را در نیم فصل قطعی کند. با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالات در نیم فصل، گیتی پسند می‌خواهد از سهمیه خود این بازیکن را جذب کرده تا در صورت لزوم برای پلی آف بتواند از سهمیه فیفا استفاده کند.

از سوی دیگر مهران عالیقدر، بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند هم از نیم فصل دوم قادر به همراهی این تیم خواهد بود. عالیقدر که در تمرینات پیش از فصل گیتی پسند مصدوم شد تنها دقایقی کوتاه در دو بازی این تیم در نیم فصل اول به میدان رفت و با تشدید مصدومیت خود به درمان آن مشغول شد. حالا با توجه به تعطیلی چند هفته‌ای لیگ در نیم فصل، این بازیکن قادر به همراهی گیتی پسند از نیم فصل دوم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.