کد خبر : 143374
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398 - 13:38
-

تقابل مردان مشترک در جدال مدعیان

تقابل مردان مشترک در جدال مدعیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین هفته از لیگ برتر فوتسال در نیم فصل نخست در حالی فردا برگزار می شود که تیم گیتی پسند به مصاف مس سونگون می رود . سیزدهمین هفته از لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه از ساعت ۱۸ با انجام ۷ دیدار به صورت هم زمان برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین هفته از لیگ برتر فوتسال در نیم فصل نخست در حالی فردا برگزار می شود که تیم گیتی پسند به مصاف مس سونگون می رود .

سیزدهمین هفته از لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه از ساعت ۱۸ با انجام ۷ دیدار به صورت هم زمان برگزار خواهد شد. گیتی پسند نیز در تبریز با مدافع عنوان قهرمانی تقابل می کند.
گیتی پسندیها هفته گذشته در یک بازی خانگی برابر فرش آرا مشهد با نتیجه ۳-۳ متوقف شدند. شاگردان بیغم اکنون با ۲۳ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به سن ایچ همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتسال هستند.
قرمزپوشان در شرایطی به مصاف مس می روند که حمید احمدی را به دلیل محرومیت و مهران عالیقدر را به علت مصدومیت در اختیار ندارند و اندکی کار سختی برابر مس پر مهره خواهند داشت.
در آن سمت میدان نارنجی پوشان تبریز که پس از جام باشگاه های آسیا و جهان کادر فنی خود را به کلی تغییر دادند، اکنون علی افضل را روی نیمکت خود می بینند. 
بازیکنان مس از ۸ بازی که انجام داده اند ۵ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست کسب کرده اند. آن ها با ۴ بازی کمتر ۱۶ امتیازی هستند و در رده ششم جدول قرار دارند.
از ویژگی های جالب توجه این بازی تقابل برخی بازیکنان از هر دو تیم با تیم های فصل پیش خود است. محمدرضا سنگ سفیدی و مرتضی عزتی که فصل پیش برای مس بازی می کردند، در این بازی با لباس گیتی پسند برابر تیم سابق خود قرار می گیرند. همچنین مهدی جاوید و محمد شجری نیز با لباس مس برابر تیم فصل گذشته خود قرار خواهند گرفت.
علی افضل که سابقه سرمربیگری گیتی پسند را دارد با خاطراتی تلخ از گیتی پسند جدا شد و شاید انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم شهر خود دارد.
هر دوتیم برای این بازی برنامه ریزی خاصی خواهند داشت. مس سونگون قصد دارد، بازی های عقب مانده را با حداکثر پیروزی پشت سر بگذارد تا به صدر جدول نزدیک شود. قرمزپوشان اصفهانی نیز می خواهند مس را در تبریز شکست دهند و با صدرنشینی نیم فصل را به اتمام برسانند.
ابراهیم مهرابی افشار به کمک حسین امیری، محمد داودپور و کمال بایزیدی وظیفه قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت. همچنین علی رجبی ناظر داوری این دیدار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.